Jack Daniel's kanske inte räknas till whiskey men det är min favvo trots att jag smakat en del andra "finare" så att säga så är det inget som slår Jack tycker jag när plånboken sinar blir det dock James men den är också god
Alltså...
Hur få släpper de?
Finns ju knappt några i butik?
...En polare ringde nyss sitt lokala bolag och det var tydligen inga problem att beställa hem den till butiken för dem. Enligt butiken fanns det kvar hos leverantören och dessutom kommer något dussin butiker få in nya buteljer i en andra leverans nu på fredag.
Den här minst sagt absurda smakbeskrivningen måste testas...
Får man prata rom och calva här också eller är ni helt insnöade på Whisky?
Den lät spännande.
Vad är det?
Jag blev så till mig av den lustiga beskrivningen att jag inte lade namnet på minnet.
Jag lyssnar iaf om du pratar rom!
James, är det Jameson det?
Jack har jag aldrig riktigt förstått mig på...
Den passar enligt mig bara tillsammans med hårdrock på hög volym på efter festen.
Den lät spännande.
Vad är det?
Ja det är Jameson
Är Jack så illa? Det är ju sting i den, som kryddad mat för den är rökig, tycker jag är gott men bartendern på senaste puben jag var kalla sånt fulsprit ^^
Det passar lika bra hemma själv framför en bra film och en fet skål med snacks enligt mig
Ja det är Jameson
Är Jack så illa? Det är ju sting i den, som kryddad mat för den är rökig, tycker jag är gott men bartendern på senaste puben jag var kalla sånt fulsprit ^^
Det passar lika bra hemma själv framför en bra film och en fet skål med snacks enligt mig
Ja det är Jameson
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|