.. kan synka den mot ett Google-konto.
Microsoft's GDR2 OS update promises to add new additions like FM radio, call and SMS filters, improvements for Xbox Music and Internet Explorer, Data Sense, and more. As for Nokia's Amber firmware update, it will bring new Nokia-based features, like Smart Cam and much more.
Som den winphonenovis jag är så undrar jag bara. Finns det ingen rörigare layout? Har kollat tubenfilmer men jag bryter ihop under täcket av kondens rörighet. Saker flipprar och blinkar okonsekvent på skärmen... Cred för att de försöker göra något annat än ios-kopia som android men det jag sett är bara löjligt. Ingen taövervärldenmjukvara direkt...
Idag kom nya mjukvaran till Lumia 920!
http://www.wpcentral.com/gdr2-and-amber-updates-nokia-lumia-920-rolling-out
vad är det som blinkar och flipprar? Du är den första jag hör som tycker wp8 är rörigt, kommentarerna brukar ofta att det är så fult
Pillade på en winlur på elgiganten och det var olika nyhetsflöden som rullade och rektangulära fönster som tog en till andra menyer, mm...
edit: men jag tar helt på mig skulden för det. Är antagligen inte win8 det är fel på.
Jag uppade min på morgonen men hittar inte den däringa FM-Radion som det skrivs om... Var finns den?!
Edit:
- Nu hittade jag den, fan vad bra, FM-radio är en av de mest saknade funktionerna så plötsligt känns telefonen så gott som komplett.
Att snabbt kunna trimma sina videoklipp var kalas det med samt att glance screen känns smidigt.
Om man ändrar sina kommenteringsinställningar under användarprofilen på sporthoj.com så fungerar hemsidan även i Internet explorer 10 på winphonen:
View attachment 390527
New quick settings are exposed by a short swipe from the top, and a longer swipe will display a full notification history in current beta versions of Windows Phone 8.1. Both additions address some highly requested features in Windows Phone. Another key feature in the upcoming 8.1 update is the inclusion of "Cortana," a personal digital assistant. Microsoft has been testing Cortana for a number of months, and we understand it will replace the existing Bing search on Windows Phone to allow users to interact using voice or text input. We’re told it’s similar to Google Now and Apple’s Siri technology, with conversational interaction and the ability to learn location context and data from the phone. Like Google Now, it will automatically remind you when a meeting is approaching and how long you’ll need to reach an appointment.
Separate volume controls and VPN finally on the way
Microsoft is also building other new features into Windows Phone 8.1, and the company continues to address a number of missing parts along the way. Separate volume controls are finally being added to Windows Phone 8.1, allowing users to control ringtone volume independently of media playback.
När kommer den att sluta auto-korrekta "bra" till "Brå" och aha till "AHA"
Autokorrekt är en styggelse!
Bäst att stänga av oavsett OS
http://www.theverge.com/2014/2/7/53...ortana-personal-assistant-features-foursquare
Röststyrning verkar ha en chans att dyka upp under april.
Detta i likhet med Siri på iOS och "Okay Google Now" (ska även fungera att säga bl.a. "Okay Jarvis" (Iron Man)) för vissa Android-mobiler.
Microsoft kör (såklart!?) på Cortana. För de som inte vet, Cortana är en form av AI (tror jag) som guidar spelaren i spelet Halo (Bungie som skapade, köptes av Microsoft och blev flaggskeppet för Xbox).
Någon som vet om WP8.1 (och Cortana) kommer fungera på alla WP8-mobiler eller är det, enligt tillverkarna, dags att "skrota" sin Lumia 920 och köpa nytt? (Aint gonna happen)...
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|