WSBK Valencia 2008

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Hoj
2006 R6
Helt rätt tycker jag... Vinnarskalle in i det sista.
Checha är ju faktiskt förbi och sen lowsidar han och då är det ju självklart jävligt surt att N.K är där med sitt framhjul..

Racing incident...

Skulle bli förbannad som fan om de hände mig själv.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Kraschfest i SS, det går tyvärr inget vidare för team Stiggy. Harms gjorde annars ruskigt bra ifrån sig, från 19:e till 5:e.

dirttracker

dirttracker
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
YZR500 Cr 500-84 Cr 500-94
Race #2 så ser du ut som Checka är the " MAN"!..han knappar in hela tiden på front duon efter 5 körda varv!..får se va som händer!!??..-hoppas de inte blir en "pickup" pass igen!..iof är de en viss "publik" tjusning me pickup passes, men, men..de e inte så schyssta! :)-go checka!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Race #2 så ser du ut som Checka är the " MAN"!..han knappar in hela tiden på front duon efter 5 körda varv!..får se va som händer!!??..-hoppas de inte blir en "pickup" pass igen!..iof är de en viss "publik" tjusning me pickup passes, men, men..de e inte så schyssta! :)-go checka!
Hell yeah! Oavsett vad man tycker om incidenten i första rundan måste man ge Checa cred för körningen.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Yes!!!! Härlig vinst av Iron Nitro Nori!!!:yoparty

Gött att Carlos-Crashos hoj strulade som payback för hans fula torpedering av Neukirchner.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hur gick det för Neutysken... egentligen i med att han inte körde race 2?

Samt, någon som har mer info på kraschen efter målgång i Superstock 1000? Som förövrigt var det fetaste rejset jag sett på länge. Superstock 1000 är fett! :rock

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Hur gick det för Neutysken... egentligen i med att han inte körde race 2?

Samt, någon som har mer info på kraschen efter målgång i Superstock 1000? Som förövrigt var det fetaste rejset jag sett på länge. Superstock 1000 är fett! :rock

Neukirchner bröt ett nyckelben.

Hur gick det för Backlund?

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Tja, omkörningar i sista kurvan blir väl alltid tajta, är inte alls ovanligt att folk går ihop och omkull. Ibland går det, ibland inte.
Så vad menar du i frågan om det är ok eller inte att försöka köra om där det inte finns någon lucka?

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Så vad menar du i frågan om det är ok eller inte att försöka köra om där det inte finns någon lucka?

Jag menar att han säkert bedömde att det fanns en lucka. Dessutom var han mycket snabbare och mycket stark i den kurvan. Med facit i hand var det ett dåligt beslut, alternativt ett bra beslut som genomfördes dåligt. Men på banan har man inte facit i hand, det är snabba bedömningar som gäller och han körde ju förstås för seger.

Freddy

har bra balans...
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
BMW
kul med toppfarten på kawan :) i den hojen sitter min mappfil som vi hjälpte honom med när vi delade box i valencia. :)

286.5 kmh på zx10r hur mycket standard är dom?
Hur fort går superbikarna på denna banan?
Backlund näst snabbast 283.5 kmh!
Ja och det ska bli gott med Duccemuller på banorna i Sverige igen!
Men tyvärr så kommer dom låta som en Briggs and stratton snart om det går igenom med bullerreglerna :gnissla

RobRas

Guest
Blev ingen sändning från eurosport vid 22:30....? Går det att ladda ner tros?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning