Du har inte Live Gold kanske? Låter mer som du har det vanliga silver eller vad det kallas. Man måste ju pröjsa för att spela online, ladda ner o sånt kan alla göra.
Men jag har ju gold gratis i en månad? Eller?
Du har inte Live Gold kanske? Låter mer som du har det vanliga silver eller vad det kallas. Man måste ju pröjsa för att spela online, ladda ner o sånt kan alla göra.
Men jag har ju gold gratis i en månad? Eller?
Ja, det ska man få när man reggar sig vad jag vet. Det borde väl gå att se om du är guld eller silvermedlem på nåt sätt antar jag???
Ja, det ska man få när man reggar sig vad jag vet. Det borde väl gå att se om du är guld eller silvermedlem på nåt sätt antar jag???
Du kan kolla kontot så här via datorn:
www.xbox.com
logga in
tryck på din gamertag uppe t höger
tryck på "hantera din profil"
tryck sen på "ändra medlemskapet"
där står det på mig "Aktuellt medlemskap: Xbox Live förbetalt guldmedlemskapskort (12 månader)"
Jo men det verkar som jag har guld?
Länk
Mmm på mig står det. Aktuellt medlemskap: Xbox Live-guldmedlemskap - prova gratis i 1 månad
Kan inte komma in på länken men står det att du har guldmedlemsskap så har du guld iaf och ska kunna spela på Live.
Vad är det som händer när du försöker då? Testat ringa xbox-supporten?
Den hittar folk sen laddar den hur länge som helst sen säger den att det är fullt och att jag ska försöka igen.
Då funkar det iaf verkar det som men vilket spel handlar det om? Vissa spel funkar bättre av nån anledning än andra. Testat Gears of War?
testa några fler spel och strular det så hade jag ringt supporten. Antar att ditt internet funkar som det ska eller?
Så nu efter 2 kvällar och nån timme på eftermiddagen med mitt nyinförskaffade krysslåda runt sin egen axel.
Någon annan som kör med Logitech´s Force feedback ratt ?
Tycker den var grymt svår att köra med iaf, har ändrat lite inställningar och ändrat dödläget på ratten. Men faktum är (som vanligt på bilspel) så går det fortast med dosan. Colin mcrae tycker jag är hyffsat kul men det blir lite samma och samma liksom. Även om det blir andra bilar och svårare desto högre man kommer i stegen så är det ju samma återkommande banor (Career-mode).
Har precis startat upp Forza 2 och lotsat tjejen runt lite i arkade-mode, vad tycker ni är lämpligt i %-antal i "dödläget" (på ratten)? Tror jag har runt 20% nu vilket vart lite väl mycket.
Har bokat upp mig på GH3 och en extra gitarr och då det kommer då jävlar ska det rockas
Ja, det är en gammal nyhetVet inte om detta är gammal nyhet
http://www.xbox.com/sv-SE/games/backwardscompatibility.htm#CD
edit: får inte op-systemet att uppdatera sig......
Ja, det är en gammal nyhet
Det ska gå, har inte provat det själv, men inga spel går o ha på boxen. Bara media prylar.Hur funkar dettahäringa 360?
Fundera på att köpa mig ett o ersätta mitt gammelkryss me, men kan ja föra över filmer te boxen som ja gör nu o allt sånt?
Det ska gå, har inte provat det själv, men inga spel går o ha på boxen. Bara media prylar.
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|