Xyrons Gsxr ska överladdas

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
det blev upp 2 fram och ner 3bak :) ska enligt tabeller ge en skillnad på 21%



nja denna gången ska jag mot sthlm och köra mot lite andra potenta moppar och bilar. Då kanske sakerna håller ihop, måste tänka på den stackars bågen som ska släpa med överlass i fällfors annars :)

Väntar med spänning på filmen sen! :yoparty

Fint bygge :)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
@Hoppe, Du har inga vänner:mad:

Däremot personer avlönade av NLL som ser till Ditt bästa och avleder Dig från aggressioner.

Ursäkta spammet i Din tråd, Xyron. Det är nämligen dags för Hoppe att ta kvällens tablettcocktail...:)

@Roffe, du är den tyngsta av alla mina vänner. :arsele
...
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
då var vi snart i Uppsala. Bara hålla tummarna att maskinen håller och man inte blir ifrånkörd :)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Lycka till idag nu, Tommy! Hoppas att asfalten är torr och att Du ger bilarna något att meditera över:)
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Då paserar ni väsby strax då

Jag är nog vaken nån timme till


Peter


070 210 6834

jag har helt missat att du skrev Andersson det hade varit riktigt kul att titta förbi. Synd att vi är så stressade nu på vägen tillbaka, både jag och noc ska på jobb. Men om erbjudandet står kvar tittar jag gärna förbi vid tillfälle. Mvh Tommy

Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp

allt :)

Håller tummarna för dig!
Kul o se vad en ca300hk hoj med orginalsving klarar att klå i bil väg:tummenupp

allt :)
 
Last edited:

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
jag har helt missat att du skrev Andersson det hade varit riktigt kul att titta förbi. Synd att vi är så stressade nu på vägen tillbaka, både jag och noc ska på jobb. Men om erbjudandet står kvar tittar jag gärna förbi vid tillfälle. Mvh Tommy



allt :)



allt :)

Göött.:tummenupp
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Du får hälsa noc att inte köra som en kärring när han lånar turbohoj:7peta men du laddade bra med min hoj 346 kmh inte dålig :tummenupp
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Hehe...:D
Ni vågade ju inte montera GPSn när jag for ut, rädd att den skulle bli bortskämd med alldeles för fina toppfarter...:hihi

Men din hoj gick riktigt nå överjävulskt. Nästan så man börjar fundera om det verkligen var en suzuki...:D

Man får tacka för provrundan iaf!
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Hehe...:D
Ni vågade ju inte montera GPSn när jag for ut, rädd att den skulle bli bortskämd med alldeles för fina toppfarter...:hihi

Men din hoj gick riktigt nå överjävulskt. Nästan så man börjar fundera om det verkligen var en suzuki...:D

Man får tacka för provrundan iaf!

Inga problem noc:tummenupp men du får tänka om tills jag kommer upp och köpa dig en susnuski så du inte blir frånåkt:D
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Du får hälsa noc att inte köra som en kärring när han lånar turbohoj:7peta men du laddade bra med min hoj 346 kmh inte dålig :tummenupp
Jag hoppas att du inser hur mycket pengar den provkörningen kostade mig....
Sitter redan och funderar på turbo byte till ex mcx 500/550, nytt grenrör med extern wg, förlängd sving och montera dit min qs. Vet ej heller hur långt spridarna räcker, om man åker på å byta dem också..., med ny turbo får säker inte oljekylen plats heller så då måste man lösa det på något sätt. Samt borra och gänga större i bottendelen så man får fast toppen i ordning... Kanske turbo kolvar och stakar när man likaså är igång?... Slipper man flera topplockspackningar som kan läka...

Eller kanske byta till en busa, men kändes drygt att börja om och bygga från noll igen... Samt vill kunna svänga ibland på bankörningar och div...
 

LillaFarbrorn

LitenFarbror nu lite kaxigare
Gick med
4 Apr 2011
Ort
Sthlm
Hoj
Busa 03 I många delar!
Xyron

Du går inte fri heller, jag sket i byxan i våras när jag gjorde premiär på min BusaTurbo men efter att ha läst din och andra trådar så är det uppgradering som gäller..
Håvete va kuligt...

Pelle
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Banan ar alldeles for ojamn for Gallardon, den fick inget grepp, kan vara en orsak till varfor den inte riktigt levererade som bilarna i USA.

:hihi

Har läst några sidor där, mer orkar jag inte.

Bra styrt Xyron! :tummenupp
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jag hoppas att du inser hur mycket pengar den provkörningen kostade mig....
Sitter redan och funderar på turbo byte till ex mcx 500/550, nytt grenrör med extern wg, förlängd sving och montera dit min qs. Vet ej heller hur långt spridarna räcker, om man åker på å byta dem också..., med ny turbo får säker inte oljekylen plats heller så då måste man lösa det på något sätt. Samt borra och gänga större i bottendelen så man får fast toppen i ordning... Kanske turbo kolvar och stakar när man likaså är igång?... Slipper man flera topplockspackningar som kan läka...

Eller kanske byta till en busa, men kändes drygt att börja om och bygga från noll igen... Samt vill kunna svänga ibland på bankörningar och div...

Vad är det man säger tid o pengar är det ända vi har eller inte :D
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Vad tror turbo gurusarna som Andersson och peterpain m.fl om att sätta kkk27 hybrid agget på min, blir det obrukbart och laddet kommer komma jättesent eller skulle det fungera?

Hörde att turbo kolvar samt stakar inte var hållbart i längden till hayabusan, är det samma till 1000cc? Hade varit skönt att bara få dit en topplockspackning istället för 3 om man ska öka ännu mera i ladd...


// Fundersam norrlänning...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top