Liten prisskilldad plus garanti = köp nytt såklartNi som äger en Bolt, vad tycker ni om den? Jag har fastnat för hojen men funderar mest på om det är värt att köpa en ny för 75' eller en begagnad R med 500 mil på mätaren och slipon för 65'-68'. Köper man en ny får man ju 5 års garanti, den beggade jag kollar på är utplockad 2013-12, så inte mkt garanti kvar även om Yamaha numera ger 5 år.
Vad hade ni gjort? Ni som har ägt hojen ett tag, hade ni köpt något annat idag?
Ser ju bra ut det där, jag funderar också på värmehandtag. Var det svårt att byta?oxford premium heated grips cruiser på bolten
Vänster sidan satt perfekt, dock är gassidan för stor och sitter löst runt gasröret. Testade med medföljande gasrör men den passade inte.
Fick tejpa med eltejp för att den skulle sitta bra.
Rätt fult med flames men skönt när det runt nollan
Skickat från min FRD-L09 via Tapatalk
Hade en väns hjälp och de tog ca 2 h i snön skar upp de gamla gripsen direkt, så skulle givetvis ta längre tid om man försöker bevara.Ser ju bra ut det där, jag funderar också på värmehandtag. Var det svårt att byta?
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Haha Ops, har tid i maj för sliponet, var lite rädd för för mycket ljud också.. Blev man ju lite nervös nu då. Dock inget öppet luftfilter eller fuel controllerSatan vad Vance & Hines sliponet lät mycket. Fan. Ville inte det. Dock antar jag bättre än original.
Bara luftburk och slipon gör iaf att hojen går bättre, så den går alldeles för "tjockt" med originalgrejerna iaf.
Någon som vet hur mycket ytterligare en PC och bänkning kan ge?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|