Hej jag är en nybliven fz1 ägare jag undrar hur vilken storlek det är på muttern till framdrevet ? mvh p
Jag tycker att kåpan gör en hel del när jag åker 200+, den är go att krypa ihop bakom för man kan faktikst lägga sig lite på tanken.
Hur får man tag på originalet då och hur fäster man den?
Någon som vill byta sin fz1n -07-08 till en fz6ns2-08 218 mil, Jag lägger mellanskillnad såklart Har min på annons här och på blocket
Köpte en fz1n med yoshimura kolfiber igår, någon som har det och även pc3 och ett sportfilter, är sugen att köpa till det, vill veta ifall det blir stor skillnad, Har även kvar min fz6n s2 -08 som är till salu 225 mil i dagsläget, sänkt pris till 61000:-
Tjena
Har lagt ut min båge på blocket men nu börjar ja bli osäker på om ja verkligen vill sälja Så ja funderar på att ha kvar den. Så undrar ja över en sak nu:
1. någon som vet om man kan modefiera luftburken så den blir lite mer öppen.? Om de nu gör nått på effekten vill säga
2. någon vettig sida man kan beställa en magkåpa från?
Sen går ja i tankar om att tillverka egna backspeglar o bygga om baken(igen) beställer antagligen ett baklyse med integrerade blinkers i o ett kopplingshandtag som e justerbart. Sen blir de nog till att gå upp 2 kugg bak me. Har redan 16t fram men e inte helt nöjd me enbart de
Känns fan som ja har fått en nytändning på min hoj
Ska man modda om luftburken vid byte till kn sportfilter till en fz1, eller sätter jag bara i det nya filtret, tacksam för snabba svar, ska snart iväg på en längre tripp...
Tja! Funderar på att köpa en fz6. Va tror ni om den här?
Visst är det 78hk versionen? Antar man inte kan få allt...
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_fz6_22053379.htm?ca=11&w=3
Jag skulle nog stoppa i PCIII´n innan jag öppnar luftburken...... Enl "experterna" så vill hojen ha lite mer sås med öppnare filter, den går redan snålt som den e orginal.
//cage
Ingen som ska sälja sin fz6-N / s2 04-08? Helst helsvart, gärna i sthlms trakten
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|