Krickan4
The Tivoli
hmm inte en kotte med papper? fz1-n påstogs ha men verkar alldrig jobba
Kan du lungna dig till våren så ska jag bänka min, jag har pc3,filter och system på min !
hmm inte en kotte med papper? fz1-n påstogs ha men verkar alldrig jobba
tjenare grabbar.
var och hämtade min svarta fz1 igår i stockholm.så nu blir jag väl fullständigt medlem i tråden för fz
Hej!
Funderar på att byta upp mig från FZ6-N ABS till FZ1-N ABS,är det korkat för en nybörjare som mig att göra det bytet(fick kortet förra året)?
Man får FZ1 för bra pris nu.
(har även funderat på en Monster 1100,men är lite dyrare).
Beslutsångest!!
Hej!
Funderar på att byta upp mig från FZ6-N ABS till FZ1-N ABS,är det korkat för en nybörjare som mig att göra det bytet(fick kortet förra året)?
Man får FZ1 för bra pris nu.
(har även funderat på en Monster 1100,men är lite dyrare).
Beslutsångest!![/QUOTE
Går i samma tankar men i mitt fall kan jag inte byta pga att det kommer bli så mycket dyrare för mig med försäkringen. Annars hade jag inte tvekat att byta upp mig till FZ1-N. De är klart snyggare och jag tror att komforten är aningen bättre än FZ6:an.
Men om du väljer Monstern så kan du ju inte skriva i detta forumet ju .
Ja försäkringen dubblas för mig,från 6.500:- till 12.500:- hel.
Men jag låter inte f-bolagen stoppa mig att byta hoj!!
Tjena,hej alla fz vänner ute i landet.
jag har ett dilemma som jag vill ha tips och råd med
jag har en svart fz1 som inte har en tankpad och jag har så jävla svårt att välja vilken jag skall ha.
ska jag ha en kopia svart eller carbon look eller skall jag satsa på en orginal från yamaha.
vad har ni för pads,länka adresserna från vad ni har köpt den eller lägg gärna upp bilder på era pads så att jag kan få ro i kroppen och bestämma mig.
Tog denna bild med min gamla mobil en härlig höstdag... Platsen är väster om Bollnäs och en helt underbar MC-väg, kuperad och kurvig...
Jaja jag vet att orginalstänkan sitter på, men inte länge till!!
//cage
hej alla fz vänner ute i landet.
jag har ett dilemma som jag vill ha tips och råd med
jag har en svart fz1 som inte har en tankpad och jag har så jävla svårt att välja vilken jag skall ha.
ska jag ha en kopia svart eller carbon look eller skall jag satsa på en orginal från yamaha.
vad har ni för pads,länka adresserna från vad ni har köpt den eller lägg gärna upp bilder på era pads så att jag kan få ro i kroppen och bestämma mig.
Tjena,
Jag har en original yamaha i samma färg som tanken. Det tog en stund innan jag märkte att den fanns där efter att jag köpt hojen. Jag tycker att det ska vara så diskret som möjligt, det finns få saker som är så fult som klistermärken och pads i färger som skär sig mot originallacken. Hade du haft en KTM RC8 med kolfiberdetaljer, så kanske det hade funkat med pads i kolfiberlook, men kör med något som syns så lite som möjligt.
Härligt cage ! Nästa gång prova ta den med max zoom, och motorcykeln vinklad och en trededels bildbredd från någon av sidorna, man får bättre proportioner så
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|