Haha man kan inte vara säker nog! Men gött, då blir det stöd istället för lyft! Great!
Köp dig ett centralstöd du så kan du smörja kedjan och greja vart du vill
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Haha man kan inte vara säker nog! Men gött, då blir det stöd istället för lyft! Great!
Hade antagligen varit bäst, men rätt dyrt och tungt. Baxade när jag såg vikten.Köp dig ett centralstöd du så kan du smörja kedjan och greja vart du vill
Hade antagligen varit bäst, men rätt dyrt och tungt. Baxade när jag såg vikten.
Ska sanningen fram så är det mycket pga designen med, jag har svårt för klumpen under. Men hade jag fått med så hade det varit en ”no brainer”Har du tänkte slänga på väskor/kraschbågar eller dylikt är vikten redan skrotad. Har på min men det satt när jag köpte den, sitter ju som lägsta del så vikten hamnar i alla fall inte på en jobbig plats
Läste detta i manualen. ”Komma i kontakt med avgassystemet och orsaka skador” Tänkte initialt att detta är onödigt men man kör ju offroad och kommer tyvärr lägga hojen nångång så jag får kanske skruva bort dem efter service.Glöm inte skruva av bobin efter att du använt dem, lägger du hojen går de lätt av inuti svingen
Skickat från min SM-G975F via Tapatalk
Vad kan man plocka ut som max ur den motorn med basic upgrades?Har någon av er plockat ut dom 15hk som yamaha lämnade på fabriken?. Dvs är det någon som mappat eller monterat tuner? Tagit bort katalysator, öppnat luftburken?
Vad finns det för prylar att köpa?
Beror på vad du menar med basic? Dessa hojar är så snålt mappad från fabrik så jag tror inte du kan få ut nå mer alls utan en tuner eller liknande. Dessutom så måste nog katalysatorn bort för den kommer ändå bli förstörd när man låter motorn få den mängd soppa den behöver för att gå bra. Speciellt på låg och mellan registret.Vad kan man plocka ut som max ur den motorn med basic upgrades?
Utan att typ börja slänga i större kolvar och andra kammar.Beror på vad du menar med basic?
Sjukt nice! Tog en tur idag men fick små asfaltsvägar, måste hitta fler rutter som går i skogen!
Hamnar längre in i skogen för varje tur
Du upplever den som trött alltså ? Varit på väg tillbaks till stånka med elstart nångång då och då men då kanske man får dras med österrikarna ändå för 690/701 är ju vassare på pappret men garantihanteringen sugerHar någon av er plockat ut dom 15hk som yamaha lämnade på fabriken?. Dvs är det någon som mappat eller monterat tuner? Tagit bort katalysator, öppnat luftburken?
Vad finns det för prylar att köpa?
Du upplever den som trött alltså ? Varit på väg tillbaks till stånka med elstart nångång då och då men då kanske man får dras med österrikarna ändå för 690/701 är ju vassare på pappret men garantihanteringen suger
Sjukt nice! Tog en tur idag men fick små asfaltsvägar, måste hitta fler rutter som går i skogen!
Jag har haft alla tre märkena och inga problem med garantier på någon. Husqvarna 701 är mitt val...nu inne på min tredje...Du upplever den som trött alltså ? Varit på väg tillbaks till stånka med elstart nångång då och då men då kanske man får dras med österrikarna ändå för 690/701 är ju vassare på pappret men garantihanteringen suger
Haft en 690r och har en xr650r men nej på asfalt känns det fel köpte till och med 17” till 690:n men på svepande fina 70-90 vägar så blir allt så fel när man är van radfyra som plockar växlar och är uppe styggfart direkt det bara brölar och är segt.Trött är den absolut inte om du ska köra i skogen! Finns bra mycket mer kraft än du kan använda där och den har inga problem att hänga med grabbarna på sporthoj på kurviga asfaltsvägar man får ligga på mer varv bara!
Haft en 690r och har en xr650r men nej på asfalt känns det fel köpte till och med 17” till 690:n men på svepande fina 70-90 vägar så blir allt så fel när man är van radfyra som plockar växlar och är uppe styggfart direkt det bara brölar och är segt.
i skogen är det vikten det stuper på svetsade kylarna två gånger på 690:n innan den åkte ur garaget men på grus är dom effektiva för underhåll
En exc är nog mer passande egentligen för körningen jag har plus en litercykel för asfaltnötande
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|