Rundik
Tusenkonstnär
Vad ligger eran tempmätare på vid landsvägskörning ?, min ligger på 60 grader och vid statskörning går den upp till 100 och fläktarna slår på och då sjunker det till 90 ungefär, är det samma för er ?.
Det beror på hur varmt det är ute. Är det lite svalt som idag så blir min inte varmare än 90 även i stan men om solen gassar går den upp till 100 ibland om det är köer. Blir lite varmt om benen.
Har nu fått ordning på min R1 Bromscylinder. Plockade ner den och förlängde pinnen som petar på pumpen 5 mm. Nu jävlar bromsar det
Tyvärr strular EXUP:et så jag måste riva lite med det igen. Och det är ju så kul
Hej hej.
Jag är helt ny i Forumet, och helt ny mc-ägare...
Min första hoj blev en YZF 750R
Tyvärr så har förra ägaren tappat hojen.
Jag har hittat toppkåpa och kåpglas som behövs för att återställa cykeln, men jag hittar inte stagen som går från typ styret till toppkåpan. Tror den håller i backspeglarna på något sätt också.
Så nu undrar jag: Behöver man dom stagen? Och var kan man köpa dom isf??
Du behöver staget om du inte vill att kåpan ska fladdra och om du vill ha nåt att fästa backspeglarna i. Men som jag sa i din andra tråd, prova Hojbiten i mönsterås. Det går annars att snickra ihop ett eget stag ganska lätt om du har svets.
15-17 mil kommer jag innan reservlampan går på. Efter det har jag kört som mest 2 mil innan jag tankar.
Jag har för mig att det är 3,5 liter i reserven. Jag minns att jag fick sopatorsk en gång, men det vart bara att slå på reserven och starta igen.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|