Jonas Gardèus
Ny medlem
prata med http://www.mp-racing.se/ vet att dom bygger megafon till XJR1300 med nya V&h megafonen.
Slänger in ytterliga en tanke, måste du följa linje över huvudtaget? Exemplet på Kawan du langar följer inte speciellt bra. Min tanke var en vinkel mellan de båda mest populära förslagen.
Är ljuddämparen så liten som den är på skissen?
Du tänkte mer något sånt här? Att man följer nedre linjen av bakdelen istället med ljuddämparen typ.
En idé till
de där e de shit.. enda stället där en linje inte måste stämma är en ljuddämpare.
Håller inte med dig där du man av annars bra smak och idéer !
Det flesta ljuddämpare ser ut som "visst fan en sån har vi ju glömt att sätta på, så nu blev det här"
Visst, vill man exponera puffran mycket för att de är EN snygg detalj så fine men en helhet med hojens linjer e vassare.
Nja, någon turbokrök blir det inte än på ett tag.
Skrev klart meningen, varsågod.
Bra så, det var så lite så.
Jaja, det räcker nu.
Skrev klart meningen, varsågod.
Bra så, det var så lite så.
Jaja, det räcker nu.
Nej en liten megafon på varje sida är grejer på din hoj
Ja jag vet att du inte gillar det, men en då .
Jag vet inte man jag tycker att dämparen jag köpte från Kina ger rätt kraftiga GP-vibbar. Den är ju inte lika kort som en GP-burk men stilen är ju densamma. Å andra sidan har jag tänkt tanken om att eventuellt beställa en riktigt kort GP-burk (typ 150mm) med stort blås från samma kille.
Ska försöka få klart ramen nu i helgen så jag kan dra hem den och stoppa i motorn (för att sedan fixa avgaset). Blir diverse andra småjobb nu i helgen också, fixa styrstoppar och sånt. Ska nog också knacka ut lite lager ur farsans R1 och OZ fälgar och byta dom mellan varandra. Då kan jag klämma på R1 framfälgen på min gaffel. Ska även se hur R1 bakfälgen passar men det ska nog inte vara några större problem där heller.
Kommer förmodligen börja snickra på avgaset nån gång under nästa vecka då jag är ledig.
Hej !
Jag har inte sett dit blås från kina. Jag sitter för övrigt och skriver i kina just as we speak !
Jag kan av ngn märklig anledning inte öppna en hel del bilder och länkar som ni bifogar. Helskumt....!
tror inte det är censur för vår hobby är ju helt legitim även i det här landet.
är nyfiken på den dämparen för jag kan ju råka smuggla hem ett par.....till mina egna byggen.
Har du ngn ebay länk till säljaren?? Antar du hittade den där. ebay funkar alltid här som tur är.
Mvh
Finns inget att klaga på där inte Vad väger din burk du köpte ungefär?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|