Hobby kommer det alltid att vara, men det finns ju en risk att det blir något mer seriöst utav det. Fått ett jobberbjudande av en bekant som vi får se vart det leder.
Både och - tycker plastbiten fyller sitt syfte att den ger ett mjukare / finare avslut på sidopanelen, men samtidigt döljer den ju förgasarna, om än väldigt lite.
Som sagt, får se vad det blir utav det.
Gillar också Suzuki:s färgsättningar på deras äldre hojar, så det är ju en fråga om att gå på "oldskool" eller något eget.
Jodå, men det är jag som ska piska den.
Högst tvivelaktigt om det kommer erbjudas någon provkörning, men blir det någon så kommer det vara under kontrollerade former: jag kör efter på
testpilotens hoj samt värde vid klotning: 50000kr.
Rent pengamässigt så ska det vara klart redan nu i Mars månad. Sen är det bara en fråga om att få allt på plats igen. Största problemet just nu börjar väl bli däck.
Tror det blir att köpa en uppsättning med racedäck för resan till Kemora. Funderar även på att köpa en billig däckvärmare från Kina (från samma kille som jag köpte ljuddämparen av) så att man har bra med grepp i däcken direkt när man kör ut. Bara för att det är slutet av Maj är det ju ingen garanti på solsken och 20+ ute. Vore ju förjävligt tråkigt att lägga hojen på sidan på grund av dålig temperatur i däcken, sen spar man ju lite på däcken på samma gång.
Men det blir nog att ta det lugnt till en början. Klämma och känna lite. Hojen kommer ju att vara helt annorlunda med dom nya kammarna och nya förgasarna.
Jag gillar också vitt, men jag är osäker om jag gillar vitt mest.