Skitkul att du är så pass nöjd
Förpassa dig till dragracingen i Piteå senare i sommar när jag skall gasa![]()
viktor laddar satan med gammgixern![]()
Har följt detta bygge från början utan att kommentera men kan nu efter racebilderna inte hålla mig längre:
Snälla, ingen kåpa! Hojen är ju gôrcool som den är, på med lampan bara - kan inte bli bättre!
Vi får se hur det blir, men just nu lutar det åt "helnaket".![]()
Har följt detta bygge från början utan att kommentera men kan nu efter racebilderna inte hålla mig längre:
Snälla, ingen kåpa! Hojen är ju gôrcool som den är, på med lampan bara - kan inte bli bättre!
Små babysteg.
Skickat iväg kamöverfallen till en hjälpsam herre här på forumet för att få lite Helicoils ditsatta då i princip alla gängor för ventilkåpsskruvarna var pajj. sen har jag monterat ner framändan för att pulverlacka gaffelkronorna. Väntar dock mest på lönen just nu så jag kan skicka allt på lack. Ska jag beställa high-flow oljepumps drev och ett toppsmörjningskit då också.
Sen blir det att få den godkänd för gata, dvs. blinkers, bromsljus och strålkastare.
Hörru Viktor! Har du sett att det är en CBX till salu i Piteå för fickpengar? Och nej, ingen jag känner, bara snubblade över den när jag slösurfade![]()
Hörru Viktor! Har du sett att det är en CBX till salu i Piteå för fickpengar? Och nej, ingen jag känner, bara snubblade över den när jag slösurfade![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |