Skitkul att du är så pass nöjd
Förpassa dig till dragracingen i Piteå senare i sommar när jag skall gasa
viktor laddar satan med gammgixern
Har följt detta bygge från början utan att kommentera men kan nu efter racebilderna inte hålla mig längre:
Snälla, ingen kåpa! Hojen är ju gôrcool som den är, på med lampan bara - kan inte bli bättre!
Vi får se hur det blir, men just nu lutar det åt "helnaket".
Har följt detta bygge från början utan att kommentera men kan nu efter racebilderna inte hålla mig längre:
Snälla, ingen kåpa! Hojen är ju gôrcool som den är, på med lampan bara - kan inte bli bättre!
Små babysteg.
Skickat iväg kamöverfallen till en hjälpsam herre här på forumet för att få lite Helicoils ditsatta då i princip alla gängor för ventilkåpsskruvarna var pajj. sen har jag monterat ner framändan för att pulverlacka gaffelkronorna. Väntar dock mest på lönen just nu så jag kan skicka allt på lack. Ska jag beställa high-flow oljepumps drev och ett toppsmörjningskit då också.
Sen blir det att få den godkänd för gata, dvs. blinkers, bromsljus och strålkastare.
Hörru Viktor! Har du sett att det är en CBX till salu i Piteå för fickpengar? Och nej, ingen jag känner, bara snubblade över den när jag slösurfade
Hörru Viktor! Har du sett att det är en CBX till salu i Piteå för fickpengar? Och nej, ingen jag känner, bara snubblade över den när jag slösurfade
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|