Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Det är 60-foten som räknas.
Nope, det är bara ett sätt att motivera tröga motorer, det är 2,8 km som räknas...om och om igen
Det är 60-foten som räknas.
Ni snackar ju nästan värre än Hoppe Nästan.
Nicklas - ut i garaget och gör klart autotunern till Bazzaz:en
Viktor - natten är lång, plugga och playa hur mycket Du vill men nu vill vi se möget på gatan, slideande utefter Sundsgatan
Jag börjar ju bli orolig att det bara är jag som har en fungerande tvåhjuling när värmen anländer...
Pipan är på svetsning så jag är snart på banan igen
Du har en traja, finns ingen risk att den skall vara det enda fungerande fordonet i grannskapet...
Har du hällt i oljan som runnit ut under natten Roffe?
För övrigt bor jag nära en oljehamn och har magnater i släkten, det är så en framsynt människa säkerställer tillförlitligheten hos en skönhet från de brittiska öarna...
Nu är Du så där ugglig igen - dessutom spammar vi sönder Viktors byggtråd!
För övrigt bor jag nära en oljehamn och har magnater i släkten, det är så en framsynt människa säkerställer tillförlitligheten hos en skönhet från de brittiska öarna...
Grattis pöjk, Du vann just guldpalten för rejsmeckning då Niklas ännu inte rapporterat in utfallet från Bazzaz-svetsningen
Hojen låter riktigt Badass-mf-elakt, jag börjar bli mer än lite rädd för att knuffas ned från tronen i vår lokala oväsen-cup...
Jag ser verkligen fram emot att beskåda Draken live och i full action!
Snyggt jobbat
Ååh vad jag hade velat höra den där live! Får hoppas att polaren ska upp till pite i år också så man kanske kan hänga med och träffas
Kan inte säga mer än vad som redan är sagt, riktigt badass
Måste kännas skönt att ha den startad efter så lång byggtid. Det enda tråkiga är att jag med fler brukar se fram mot dina uppdateringar...som säkert kommer att bli färre när den går att köra
Du får helt enkelt dra igång ett nytt projekt när du blir klar!
Grattis, den låter elak
Uppdateringarna lär väl bli färre men det är fortfarande lite småsaker som jag saknar. Brembo, PFM eller ISR bromsok hade varit trevligt med tillhörande skivor eller så BrakeTech full-floater skivor. Porr!
Just PFM-bromsar tycker jag är bland de snyggste man kan hitta i bromsväg, åtminstone deras narrow pad-skivor och ok. Den äldre modellen med snedställda spår var väl dock ännu snyggare än den nuvarande vågformade slitsen men fortfarande sjukt snyggt. Köp för fan
Inte för att hojen egentligen behöver det, den är ju riktigt snygg i nuvarande utförande. Och ljudet, ja, det skulle jag också vilja höra på riktigt!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|