Låter skitskumt när jag spelar in och pratar svenska. Snackar jag engelska låter jag mer som en engelsman / amerikan än en svensk.
Dom som träffat mig IRL kan intyga att jag inte pratar CP-dryg bonska alá Kalixmål.
Så är det alltid, man låter inte som man själv tror.... Blir skit bra med mätaren oxå, hela hojen är väldigt snygg, när ska tanklocket bli klart då eller har jag missat det helt? Vad blir det för lack sen då?
[/B]
vadå? säg inte att du ska lacka tanken?? utmätningstrecken runt tacklocket är ju awsome!
lite davinci aktigt sådär
Så är det alltid, man låter inte som man själv tror.... Blir skit bra med mätaren oxå, hela hojen är väldigt snygg, när ska tanklocket bli klart då eller har jag missat det helt? Vad blir det för lack sen då?
Ska även klura ut vars (hur) jag ska montera hastighetsmätaren på gaffeln nere vid navet för att få det så stadigt som möjligt.
Tänkte bara säga lycka till med besiktningen! Känns gött att det är så nära nu kan jag tänka mig
Hur lång är kabeln?
Kom ihåg att du har ett hjul till
Snyggt som vanligt, undrar hur mycket du pumpat in i den gamla härken nu
Såja, då var allt i ordning inför morgondagen. Köpte en cykeldator tillfälligt som hastighetsmätare då den till Race Tech mätaren strulade och inte ville vara med. Ska forska vidare i den nu här framöver, för utan den så saknar jag både hastighet, tripmätare och växelindikering och det är ungefär hälften av alla anledningar till att man har en mätare ö.h.t.
Wish me luck!
Haha, 100 000 typ? Vet inte riktigt.
Såja, då var allt i ordning inför morgondagen. Köpte en cykeldator tillfälligt som hastighetsmätare då den till Race Tech mätaren strulade och inte ville vara med. Ska forska vidare i den nu här framöver, för utan den så saknar jag både hastighet, tripmätare och växelindikering och det är ungefär hälften av alla anledningar till att man har en mätare ö.h.t.
Wish me luck!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |