Underbar hoj, fast min verkar ha betong i gaffeln nu.... Får nog dtå ett par veckor till...
View attachment 382278
Jag får ge 14 500 halv/hel, Länsförsäkringar MC Smart. Född -90, boende i Strängnäs och styrlapp sedan i mitten av juni förra året. Länsförsäkringar var det bolag som erbjöd mig den klart lägsta premien, med en marginal på ungefär 25 000 kronor upp till nästa...
Jag har kollat runt lite mer idag och Länsförsäkringar verkar ganska billiga, om man kan kalla det för billigt!? Jag fick en premie på 12889kr hel/hel på min zx10:a. Har inte kollat med mitt gamla försäkringsbolag ännu, dom har inga telefontider på helgerna. Mitt gamla bolag var förövrigt Moderna försäkringar via Nordea.
Det låter onekligen dyrt. Var bor du någonstans? Det spelar ju rätt stor roll när bolagen räknar fram sina siffror.
Det låter onekligen dyrt. Var bor du någonstans? Det spelar ju rätt stor roll när bolagen räknar fram sina siffror.
Micke™;5778504 skrev:estockholmo
Fint som snus! Återkom gärna med lite intryck efteråt. Dels hur installationen var, men framför allt hur det funkar och hur det är att köra med.
Köp en sån här, packning till kopplingskåpan och en sumppackning, så att lådan funkar/håller lite bättre. Man får plocka ut kopplingskorgen och låsbrickan till stjärnan tar man underifrån därav sumppackningen. Lådan på Kawan är inte lika bra som Suckelådan, så den kan behöva lite hjälp om man vill slippa hamna i frilägen mellan växlarna. Jag har kört 2 säsonger nu med Kawan o shifter, missat växlar lite då o då, inte roligt för den som ligger bakom eller lådan. Lite skit bakom styret och många år med Suckor är nog bidragande också
http://www.amazon.com/Factory-Pro-T...ro+Tuning+Pro+Evo+Shift+Star+Kit+SHFT-EVO-K95
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |