Jag har slängt på ett Leo Vince slipon på min.
Nicotin...är detta bättre än missilrampen?![]()
Jaaaaaa..tjoohoooo.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ÄNTLIGEN..tog gubben goode tid att styra upp detta..![]()
någon som vet antalet kugs på framdrevet på 08:an samt om det finns mindre framdrev att tillgå? saknar nämligen det underbara stirret i de lägre växlarna a la 04-05, känns som 160km/h i ettan är lite overkill
-06:an gjorde 167 knutar på ettan! 04-05 var väl lika snabba? På -06 så köpte man originaldrev till Z1000, 16 kugg (med gummidämpning), mot 17 original, funkade kanon. -08 har väl också 17 original?
hmm, stämmer nog att 04:an toppar däromkring i 1:an, kommer faktiskt inte ihåg men jag tycker karaktären i sin helhet på 08:an är på tok för snäll så en eller två kuggar ner fram hade nog funkat för mig, tog 2 kuggs mindre fram på en busa för ett par år sedan o satan va kul den blev![]()
Antalet kugg original fram är 17 och bak 41 på en zx-10R -08 och du kan köpa både mindre och större drev både fram o bak.någon som vet antalet kugs på framdrevet på 08:an samt om det finns mindre framdrev att tillgå? saknar nämligen det underbara stirret i de lägre växlarna a la 04-05, känns som 160km/h i ettan är lite overkill
ni som har m4 gp slipon, vart köpte ni dessa? finns det nån återförsäljare i sverige, eller har ni beställt på nätet?
ni som har m4 gp slipon, vart köpte ni dessa? finns det nån återförsäljare i sverige, eller har ni beställt på nätet?
Vart kan man köpa Kawa Kit grejer??
Vad är du intresserad av?
Allt som kan ge effekt!Måste klå polarn som har pcIII + kn + avgas!
![]()
turbo ??![]()
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |