gluffis
Slowrider
Har inte yoshimura.com ganska bra bilder på sånt ?
jag har ett sånt, är sjukt nöjd väger 725g,,, glöm ej db-killer den låter som sören=) köpte mitt genom alviksmc,Är inne på att köpa en zx10r-08
Nån som har Racefit slipon? eller vet nån svensk återförsäljare?
jag har ett sånt, är sjukt nöjd väger 725g,,, glöm ej db-killer den låter som sören=) köpte mitt genom alviksmc,
beställde racefit slipon idag, dock ingen db killer, får efter beställa en sådan ifall jag blir döv
haha...glöm inte o berätta hur den lät jag körde 1mil, sen vände jag hemåt o beställde db vad fick du betala o vart köpte du den?
Tänkte att jag skulle höra med er andra som kör zx10:an hur ni upplever bromsarna? Jag har läst en del om 04-05 och har förstått att bromsarna där kanske inte är så mycket att ha men hur är det på dom senare modellerna och då undrar jag mest hur 08-10:ans bromsar är med tanke på att det är en 08:a jag kör.
Anledningen till att jag undrar är för att jag var och körde lite bana förra veckan och efter tre åkningar på ca 20 min st så tyckte jag att bromsarna började att ge sig (ta längre och längre in mot handtaget). Är detta något som ni andra som åker zx10:a har känt? Om inte vad kan det då vara, gammal bromsolja, luft i systemet, eller har ni några andra tips?
ok mitt vart dyrare tror 7600 men genom alviksmc, grattis till grymt slip, spar många kilo på det, lovar...d kul när d låter mkt men inte när ljuddämparn liksom förstärker ljudet o d gör ont i öronen...ja jag är rädd för sliponet. Läst på amerikanska forum också att folk blivit stoppade av snuten etc etc =)
Jag betalade 499£ + 25£ frakt från racefit.co.uk
Grattis till Ninjan. Jag tror den frågan har varit uppe här i tråden, bara att sätta igång och läsa igenom 79 sidor
P
Annars får du ha lite tålamod innan någon som vet orkar svara
Ni vet väl att Racefit suger? Man tappar fan effekt...
Nej,jag vet inte att det suger!
+7hk på min 08 samt några kilo lättare!
vad fick du ut på hjulet då?
de hojar jag mappat med slip-on har gett mer än med racefit helsystem
172 hk på bakhjulet! Racefit growler är inte ett helsystem,det är ett slipon! Bara att mellan ljuddämparen är borttagen.
Sen om du jobbar med bänkning av mc vet du väl att det skiljer från bänk till bänk och från dag till dag.
Det viktigaste är ju vad man tjänar i effekt......
är det någon som har koll på original drevning på en -04.
Finns säkert redan postat men orkar inte läsa igenom allt.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|