Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
word. om man åker jämnt med en gammal gixxer 400 i böjarna på gotland så spelar hojen mindre roll...
fick för mig att du provkört 08an, misstog mig tydligen...hoppas vi ses på ngn bandag så jag kan inspektera ktmen, har inte sett ngn IRL så att säga...
Det är bara att du hojtar till om du ser mej
Jag blev avhängd av en finne på en rc8 på skandinavian open så nog går det åka fort på en sån...
Om det var Sami Penna så blir dom flesta avhängda, oavsett vad han kör...
Jag minns en gång för många år sedan på Kemora, både han och jag körde R6 då. En av dom sista kurvorna innan startrakan är en vänster som är doserad. Jag hade i knä, fotpinne och allt annat som gick, jag gasade vad jag vågade och bakhjulet tuggade sej runt böjen. Jag tyckte att det gick fort.
Penna kom på utsidan, utan häng i ungefär dubbla farten. När jag kom ur kurvan höll han redan på att broms sej in i nästa sväng 100 meter längre bort. Då kände jag stor lust att börja med schack, knyppling eller möjligtvis bowling. Hoj skall jag då inte köra iallafall...
Men det är ett stort nöje att se honom brassa förbi i dom snabba svängarna, när hans bakhjul ligger en deciemeter utanför spåret och bara ritar 100-150 meter långa kablar på asfalten, det är som balett
Last edited: