tack så mycket för ditt svar hean, det får bli sådana skivor, samt en waveskiva bak också, har dock lite svårt för att hitta kuts till min, sen så verkar inte det finnas så många delar i rätt färg för min mc (blå) får väll i värsta fall lacka om.
hittade ett par blinkers på luckybike.com, vad tycker ni om dessa? vore skönt att få höra vad ni tycker innan jag skickar iväg en beställning
http://luckybike.com/super-stalk-tu....html?osCsid=a0cf9df2ab66f2949b0607aeb60f9a16
Ja nu får jag också rätta in mig i ledet då jag precis skaffat mig en zx9r -99.
Har haft en zx7r tidigare och blev lite kär i kawasaki. Sedan har jag haft en
tl1000r och nu är jag tillbaka hos kawa.
Jag sålde min hoj i sommras då jag började plugga för ett par månader sedan. Nu har jag dock kommit under fund med att jag inte kommer "klara" mig utan hoj nästa sommar. Det klassiska vintersuget har redan slagit till .
Jag har kikat på zx7r och zx9r 98-99 bl a som ligger i en vettig prisklass. Vore kul att höra om du har några reflektioner. Även tacksam för input från andra som har nått att bidra med. /David
Tja! Stylingen blir mer å mer för var dag som går men jag letar nu efter eloxerade skruvar och annat. Någon som vet var man kan få tag i det till en billig peng? Har kollat sidorna som länkas här på SH men fan det kostar ju skjortan med tex ett motorskruvskitt.. Några förslag?
Mvh Peter
Någon som vet om det går att få tag i en hugger till en 95a, eller får jag modifiera från en nyare modell.
Dom här kanske har....
http://www.pit-eck.com/
Tja
Någon som vet var man kan få tag på ett elschema till en Nia från 98.
Gärna en instruktionsbok och/eller en verkstadshandbok motsvarande!!
Precis fått hem en motor till ett projekt (Tråd kommer)
Tjena
Är sugen på en ZX9r -98. Vad skall jag tänka på när det gäller modellerna 98-99?
Ajsing bajsing där...
Inte fylla på olja bara sådär, man tömmer ut den gamla oljan tittar på den så att man inte ser några symptom på sjukdom sedan häller man i ny olja och byter givetvis också även oljefilter.
Är din maskin alltid körd på dyr fin olja kan jag bara rekommendera dig att fortsätta på samma spår dock behöver det ju inte vara av märket Motul för det,kör själv på Castrol olja av den dyrare sorten och den funkar galant kommer dock ej ihåg just vilken det är men kan kolla det.
Sant men det läcker väl ännu mer om man bråkar med pluggen.
Är väl körd på dyrare olja senaste tiden, ingen aning om tidigare, den är ju gammal...
Om du känner att det riskerar att bli värre så är det ju förstås bara att i min rekomendation.
det är ju bara att hoppas att det håller å inte blir värre, det är ju aldrig roligt att göra dyra rep arbeten på en äldre hoj.
Angående oljan så är det nog ok så länge du inte kör på biltemas.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|