ZwaniZ skrev:2172929rock n´roll bara sköja tjoho
Det som är över ä te salu.
Hmmm la nu in ändringar,, men blev fel
fint de
ZwaniZ skrev:2172929rock n´roll bara sköja tjoho
Det som är över ä te salu.
Hmmm la nu in ändringar,, men blev fel
ZwaniZ skrev:2172941Opps nu bröt reglerna in.
Jag får ta tag i detta i morrn.
NigHtHawK skrev:2172937fint de
sam1 skrev:2172070har för mig att kawa gpx 750 har samma motor men är en billigare hoj.
sam
MILKY skrev:2171371Hej!
Hade tidigare en ZXR-750 1989 och var hur nöjd som helst. Skottsäker maskin, om den skötts rätt. Min hade rullat 8000 mil när jag sålde o den går fortfarande perfekt!.
Du skall göra den generella översynen, som vid köp av vilken mc som helst!.
En bild på min gamla. Vita fälgar gör sig bra!
Vad ska du betala?
Lurch skrev:2173457Falun sa du? Kan vara min gamla. OUR nånting var regnumret om jag inte minns fel. När jag hade den var dämparna ashårt inställda kommer jag ihåg. Åkte en del mellan Gävle och Ytterhogdal på den tiden och lyckades pricka samma tjälskott varenda jävla gång. Fick inre blödningar i nötterna och gick till doktorn som sa att det inte var nån fara men han passade på att kolla prostatan på mig. Där försvann min manlighet...
Anyway, är det samma hoj tro?
.
ozeo skrev:2174369kanske ska kolla på 91- istället.
samma pris om inte billigare.
billig försäkring.
ska du sälja denna om nåt nåra år så får du ut max 20 papp om ens det.
NigHtHawK skrev:2174463jo de e sant... dock så hittar jag inte så specielt många på blocket eller här.. finns de nå annan marknads plats för hojar jag har missat... tycker de finns dåligt me hojar
Offroad skrev:2174785Håll koll på blocket du, å köp en 91-92 dom är snyggast, och har slangar.... Du blir inte besviken.
Själv är ju man en gubbjävel på 35 basst, kommer undan 3000 hel/hel. Så det får bli en tidig 90talare, läste att 93-95 zxr är svåra att få bort strypning på. Är det så ? ska hugga nåt mellan 89-92? Är lite sugen på vf 1000r men är ju så satans dyra att köpa, såg en jeppe som ville ha 47papp är det rimligt för en -84? Men nu är jakten på riskokare igång iallafall, finns många roliga cyklar..Ahlstrom skrev:2174868Ja bakdelen är betydligt snyggare på de från -91. Betalar ca 400 kr/mån (halv) hos Trygghansa. De var överlägset billigast. Jag är grymt nöjd med min. En snygg sporthoj till ett rimligt pris.
Offroad skrev:2174785Håll koll på blocket du, å köp en 91-92 dom är snyggast, och har slangar.... Du blir inte besviken.
Det dyker nog upp ett par ZXR där per vecka.
Ninjaclubsweden.com kanske?
NigHtHawK skrev:2175083okey.. får hålla koll... och de e sant 91-92 e ju lite snyggare...
får ta och jaga lite få se... e de fortfarande billiga i försäkring eller har dom bytt klass tills de årtalen ??
EvilPepe skrev:2175063Själv är ju man en gubbjävel på 35 basst, kommer undan 3000 hel/hel. Så det får bli en tidig 90talare, läste att 93-95 zxr är svåra att få bort strypning på. Är det så ?
NigHtHawK skrev:2175083okey.. får hålla koll... och de e sant 91-92 e ju lite snyggare...
får ta och jaga lite få se... e de fortfarande billiga i försäkring eller har dom bytt klass tills de årtalen ??
PacMan skrev:2175352När jag köpte min 89:a på hösten 2004, så var den bra mycket billigare att försäkra än 91:an, som kostade ungefär det dubbla per år. Detta kan dock ha ändrats, så att även 91 och framåt är billiga nu.
NigHtHawK skrev:2174463jo de e sant... dock så hittar jag inte så specielt många på blocket eller här.. finns de nå annan marknads plats för hojar jag har missat... tycker de finns dåligt me hojar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|