zxr750 -89 köp

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2175083 okey.. får hålla koll... och de e sant 91-92 e ju lite snyggare...
får ta och jaga lite få se... e de fortfarande billiga i försäkring eller har dom bytt klass tills de årtalen ??
Har det blitt nån zxr ännu eller?
 

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
Offroad skrev:
2183581 Nu dök de upp en!
http://www.blocket.se/vi/8288763.htm?ca=5_s
Dock ska fälgarna vara grön i orginal, men vita gör inte ont det heller.
Åk å kolla snarast!
// Offroad


nja de e inte bara att åka och kolla då de e nästan 50 mil till götet ifrån mig.. :huvet

EvilPepe skrev:
2185348 Har det blitt nån zxr ännu eller?

nepp varit lite upptagen me en massa enduro

bla tävling, träningsläger me anders eriksson

men jag håller ögonen öppna om de dyker upp nåt i närheten
 

Offroad

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Utanför Söderhamn
Hoj
XR650R, HD 350-28:a, Compact 60cc, Kinamoto, Wv1303s
NigHtHawK skrev:
2185366 nja de e inte bara att åka och kolla då de e nästan 50 mil till götet ifrån mig.. :huvet/QUOTE]

50 mil är inte långt.......åk bakpå nån polare dit å själv hem!
Lagom första tripp.....eller ring å snacka, kanske mötas halvvägs, 25 mil=stenkast.
// Offroad
 

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
Offroad skrev:
2186132
NigHtHawK skrev:
2185366 nja de e inte bara att åka och kolla då de e nästan 50 mil till götet ifrån mig.. :huvet/QUOTE]

50 mil är inte långt.......åk bakpå nån polare dit å själv hem!
Lagom första tripp.....eller ring å snacka, kanske mötas halvvägs, 25 mil=stenkast.
// Offroad

nä visst sträckan e inte så farligt långt
dock så e problemet mitt jobb.. blir de nåt strul me datorerna och dom behöver ha tag i mig kan jag inte vara 50 mil bort.. de e där problemet ligger..
och varför jag letar lite närmare...
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
Offroad skrev:
2186132
NigHtHawK skrev:
2185366 nja de e inte bara att åka och kolla då de e nästan 50 mil till götet ifrån mig.. :huvet/QUOTE]

50 mil är inte långt.......åk bakpå nån polare dit å själv hem!
Lagom första tripp.....eller ring å snacka, kanske mötas halvvägs, 25 mil=stenkast.
// Offroad
kan bli jobbigt om man får med sig delar, original slipon osv...
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2188998 vtf och den finns i dalarna... :banana
blir att kolla upp den.. men till de priset så e den väl såld innan personen
äns har godkänt annonsen..

fast den kanske e klart.. e ju en bit in i sesongen nu så...
men jag försöker...
borta....hoppas att det var du som norpa den.. :banana
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2190150 nopp.. hann inte på den... den stack nog på som en löning till de priset..
jaja, det kommer fler chanser. Själv ska jag besikta sporren idag och lägga ut annons nästa vecka, sedan ska man förhoppningsvis hitta en grym zxr.
 

Offroad

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Utanför Söderhamn
Hoj
XR650R, HD 350-28:a, Compact 60cc, Kinamoto, Wv1303s
EvilPepe skrev:
2190905 jaja, det kommer fler chanser. Själv ska jag besikta sporren idag och lägga ut annons nästa vecka, sedan ska man förhoppningsvis hitta en grym zxr.

Hav förtröstan....
Jag är med å håller koll på mina zxr länkar, dyker det upp nåt så langar jag in en länk här..

Kan ju kolla på min så länge :tuttar
 

Bifogat

  • kamera 666.JPG
    kamera 666.JPG
    135.7 KB · Visningar: 65
Last edited:

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
Offroad skrev:
2191417 Hav förtröstan....
Jag är med å håller koll på mina zxr länkar, dyker det upp nåt så langar jag in en länk här..

Kan ju kolla på min så länge :tuttar

låter fint de... håller ögonen öppna me...
man blir ju bara mer och mer sugen desto fler bilder man ser
tycker att de borde lugna ner sig lite i köptrycket snart så att hojarna som säljs blir kvar lite längre än ett par minuter
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2191457 låter fint de... håller ögonen öppna me...
man blir ju bara mer och mer sugen desto fler bilder man ser
tycker att de borde lugna ner sig lite i köptrycket snart så att hojarna som säljs blir kvar lite längre än ett par minuter
Nu är moppen besiktad, bara lite gnäll om att det saknas reflex bak, men det är fixat. Så nu ligger den på blocket, hoppas att den också ligger ett par minuter hehe..Så nu är vi på god väg mot en plastraket.
Hade gött pöjkar. :tummenupp
 

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
EvilPepe skrev:
2194356 Nu är moppen besiktad, bara lite gnäll om att det saknas reflex bak, men det är fixat. Så nu ligger den på blocket, hoppas att den också ligger ett par minuter hehe..Så nu är vi på god väg mot en plastraket.
Hade gött pöjkar. :tummenupp


fint de... hoppas de går bättre för dig an för mig :huvet polaren ringde idag och skällde ut mig för att jag inte skaffat nån ny hoj och han var åksugen då solen tittade fram... får ta och ta tag i detta... i värsta fal få man väl köpa sig nåt man kan åka på bara... men de känns ju fel... man vill ju ha en hoj man värkligen vill ha och inte nåt bara för att.. har en på g i tokholm.. måste bara få tid att dra dit.. dock ej orgfärg men en 91:a har jag för mig.. men samma snygga blåa färg som den jag va sugen på ifrån början
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2194570 fint de... hoppas de går bättre för dig an för mig :huvet polaren ringde idag och skällde ut mig för att jag inte skaffat nån ny hoj och han var åksugen då solen tittade fram... får ta och ta tag i detta... i värsta fal få man väl köpa sig nåt man kan åka på bara... men de känns ju fel... man vill ju ha en hoj man värkligen vill ha och inte nåt bara för att.. har en på g i tokholm.. måste bara få tid att dra dit.. dock ej orgfärg men en 91:a har jag för mig.. men samma snygga blåa färg som den jag va sugen på ifrån början
impulsköp för att ha nåt att åka på är nog ingen god ide' för det kommer garanterat ett objekt som du hade kunnat köpa typ samma dag som du köper impulshojen, din polare får vänta eller så kanske han kan sticka och kolla hojar åt dig. För vad du vill ha är det ju ingen tvekan om :yoparty
Det löser sig snart.
hade' gött
 

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
EvilPepe skrev:
2194794 impulsköp för att ha nåt att åka på är nog ingen god ide' för det kommer garanterat ett objekt som du hade kunnat köpa typ samma dag som du köper impulshojen, din polare får vänta eller så kanske han kan sticka och kolla hojar åt dig. För vad du vill ha är det ju ingen tvekan om :yoparty
Det löser sig snart.
hade' gött

de e sant.. polaren ska då säga till då hans far drar till tyskland nästa gång om jag inte hinner hitta nåt innan dess... han var ner veckan efter att jag sålde den gamla... men då viste polaren inte att jag sålt och de va ju synd för han hade plats för en hoj till på den turen..

men vi jagar vidare.. jag har ju enduron att stå i så hoj får jag ju åka endå :)
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
NigHtHawK skrev:
2194861 de e sant.. polaren ska då säga till då hans far drar till tyskland nästa gång om jag inte hinner hitta nåt innan dess... han var ner veckan efter att jag sålde den gamla... men då viste polaren inte att jag sålt och de va ju synd för han hade plats för en hoj till på den turen..

men vi jagar vidare.. jag har ju enduron att stå i så hoj får jag ju åka endå :)
Jag har inte fått några svar på annonsen ännu, gick ut lite för högt kanske. Men planen var ju att dom skulle få pruta ner 5-7000, men jag får väl vänta ett par veckor och se vad som händer. Det ligger ju inte några zxr:er i drivor precis, kanske 8st på blocket. Finns det någon annanstans att kolla mer än blocket och bytbil.com? Kanske alla tycker som vi om den cykeln och inte vill sälja...men det är ju några månader kvar på mc-säsongen som tur är.
Hörs..
 

EvilPepe

Son of perkele
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Borås
Hoj
Wildstar 1600 -03
Ligger en lite småfräck zxr motivlackad på blocket, men finns i luleå :huvet men han vill ha 17papp. det är ju nästan värt att hämta den, men man får ju ta 1vecka semester med dom avstånden. Sporren är på väg att byta ägare med förhoppningvis, gav 80 för 4år sedan killen är beredd att ge 70. Hyfsat 2:a handsvärde..
 

NigHtHawK

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Falun
Hoj
Skogen: KTM 400 EXC -02 / Vägen: FZR1000 -89
EvilPepe skrev:
2211333 Ligger en lite småfräck zxr motivlackad på blocket, men finns i luleå :huvet men han vill ha 17papp. det är ju nästan värt att hämta den, men man får ju ta 1vecka semester med dom avstånden. Sporren är på väg att byta ägare med förhoppningvis, gav 80 för 4år sedan killen är beredd att ge 70. Hyfsat 2:a handsvärde..


jo jag har sett den... och den har legat uten länge med... så man har ju funderat lite men de e ju det att de e inte runt knuten ...
 

Offroad

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Utanför Söderhamn
Hoj
XR650R, HD 350-28:a, Compact 60cc, Kinamoto, Wv1303s
NigHtHawK skrev:
2212751 jo jag har sett den... och den har legat uten länge med... så man har ju funderat lite men de e ju det att de e inte runt knuten ...

Den är inte vacker...en zxr ska vara kawagrön.... eller ljusblå eller va f... det
är ju huvudsaken det är en Kawasaki eller är det ens det????
börjar bli snurrig :fyllisar

Vart föressten dragen av en literhoj i fredags Sursuki tror jag det stog på tanken......nackhåren står rätt ut fortfarande :3freak
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top