Det jag tycker är mest ointressant på en hojmässa är alla nya hojar. Jag har aldrig ens varit spekulant på en ny hoj. Så om jag går på mässan blir det kanske 5% av innehållet som drar mig dit, tex att kolla på high performance motordelar eller om det finns utställda dragbikes eller andra hojbyggen i tex MCM:s eller liknande montrar, och sånt brukar det vara obefintlight av på hojmässan. Det är mest korv och ballonger, försäljare samt en massa könlösa nya hojar.
Så jag tror nog inte att jag går på mässan i år heller, är mer sugen på att meka med bilen och hojen i helgen.
Skåne = det nya norrland
Även synd att man inte fick provsitta nya r1 och gixxer 1000
enda behållningen var rossis vinnarhoj
E du inte lite väl ung för att vara så bitter...??
Du har en point dock...det inte så att innovationsförmågan direkt slår undan benen på en i montrarna, mest ny(gammal) skåpmat, allt ser fanimej likadant ut iaf hos de stora tillverkarna. Enda ljusen i det jämngrå är KTM och BMW...inga favoritmärken men de visar iaf upp ett visst mått av mod och nytänkande genom sitt breddade modellprogram.
Äh, vafan Djüwrg det finns ju hela avdelningar för dig med fransbrallor och dreamcatchers med polarhundmotiv
Men Jag kan hålla med om att det hade varit kul med lite prylar såsom det var förr i världen (3-4 år sen bara) med en massa balla jackor, dekalsatser, smidda fälgar, mm tillberhör av olika slag. av det finns det numer inte ett skit och det började bli dåligt med det redan förra året i götet.
Fan Jag vill ju komma hem med en harris-sving och en massa performaceprylar Jag inte visste att Jag ville ha och en ångest över den lätta blånkan!
...Enda minus var dräggen som var med i vissa mc-klubbar som gick muckade med en random kille vid HD-montern.
Allt är smidigare när man är på mässan i götet. Brukar bo på ghotia så man kan ta hissen ner och sen när man är nöjd ta hissen upp till Heaven 23 och äta räkmacka och ta ett par öl.
I Stockholm ligger juh mässhallen helt off och man måste krångla med t-bana om man vill bo i stan för att sedan gå ut på kvällen. Sen tycker jag personligen att Svenska mässan håller bra mycket högre klass än älvsjö...
GÖTEBORG RULES............
///Micke
Är rättså nöjd med fredagens mässbesök,dock förlite babes !
Plåtade dock en blond brutta på en fyrhjuling !
Hittade dock inte Moto gussi,fanns dom där eller har jag dålig syn ?
.........Som sagt lantisar Du får gå bra långt om du ska åka T-banan till Mässan, antar att du menade pendeltåget
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|