Var är den självutnämnda räserkungen, som ingen någonsin sett köra och på var bild stoltserar med kycklingränder á 2cm breda(?!), Tocar när man som mest behöver honom?
Helvete. Kör han med giviväskor???
Var är den självutnämnda räserkungen, som ingen någonsin sett köra och på var bild stoltserar med kycklingränder á 2cm breda(?!), Tocar när man som mest behöver honom?
Vill du att jag skall åka på stryk? En givi v46 bakom bakhjulet räcker långt med rätt prylar för att få den baktung. Sen två rejäla bmwväskor på sidan på det. Kan ju säga att två laptops med kablar å massa annan skit bakom bakhjulet inte var någon bra ide.
De är ingen som vet.... någonsin.. för är det nått jag lärt mig under mina år så är det att aldrig fråga om vikten på nån tjej/sambo... jiiises DON'T GO THERE!!!
Jag kunde som inte låta bli hade gjort min kväll om du inte tänkt dig för och sen ropat åt frugan "du grabbarna på SH vill veta vad du väger eftersom hojen wheelar på 4:an"
Helvete. Kör han med giviväskor???
kan lova att det vart inge åka den kvällen iaf.
Helvete. Kör han???
komigen nu!!! Våga gå å fråga/väcka frugan nu!...
Jag vill se ett inlägg där hon "intygar" att det har hänt...
Kör väl som satan???
Vikten kommer vara höjt i dunkel men det andra skall kanske kunna ordnas.
Så ett intyg på hennes vikt är helt uteslutet alltså...
...eller va var det vi pratade om nuigen...
Vill du wheela, kör slic läget eller koppla bort Abs/dtc!
Annars kan jag rekomendera två kugg mindre fram på s1000rr, wheelar lättare, men funkar fraförallt bättre på svenska "små" banor.
Ha så skoj!
Vill du wheela, kör slic läget eller koppla bort Abs/dtc!
Annars kan jag rekomendera två kugg mindre fram på s1000rr, wheelar lättare, men funkar fraförallt bättre på svenska "små" banor.
Ha så skoj!
Vi vet alla svaret, BMW gjorde missen att inte ha ett wheelie mode! Alla vet ju att det är säkrare att köra på bakhjulet utom tyskarna! Sicka nötter
Hoj-jäveln kliver ju in och klipper ändå ibland, kör du länge på bakhjulet på race så kopplar den själv in dtc:n efter ett tag. Och i slick-läget så går den ju in och bryter tändningen då man åkt på tofflan ett tag.
Tycker att tyskarna har ett pissigt miljötänk i denna frågan !
Kör man på ETT hjul måste ju miljöpåverkan minska pga minskat däcksslitage mm.
Vi vet alla svaret, BMW gjorde missen att inte ha ett wheelie mode! Alla vet ju att det är säkrare att köra på bakhjulet utom tyskarna! Sicka nötter
Hoj-jäveln kliver ju in och klipper ändå ibland, kör du länge på bakhjulet på race så kopplar den själv in dtc:n efter ett tag. Och i slick-läget så går den ju in och bryter tändningen då man åkt på tofflan ett tag.
Vad tjänar man på att dreva ner en modern literhoj?Vill du wheela, kör slic läget eller koppla bort Abs/dtc!
Ha så skoj!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |