Skönt med en kommentator som vågar ha en åsikt istället för att bara sitta och vara PKNikola borde lära sig att vara objektiv när han kommenterar, blir så proffsigt när man yttrar sin åsikt som sann fakta som kommentator.
SKANDAL!
Aå jävla jag blir!
Ännu mer less på Viasats kommentorer som säger att Rossi trycksparkade Marquez.
Tydligen tre penalty points för Rossi som då måste starta sist i Valencia!
Ja, jag tycker personligen det. Det känns som att pöjken nu betalar tillbaka för att han gått omkull ett par gånger i fight med geten tidigare under säsongen. Svagt och inte riktig Racing.Tja, vildsint och vildsint...
...Oavsett så börjar det kännas som jag kommer hålla på Pedrosa efter detta, verkar vara en sympatisk kille i jämförelse med de andra......
Jag tror risken är stor att Markisen avgör mästerskapet
SÅÅÅÅÅÅÅÅ förvånad jag blir nu när jag öppnar SH och läser att SÅÅÅÅÅÅÅÅ många snackar till Vales fördel och att Marc "bad om det!". Satt och tittade på BT Sport där INGEN tycker att Marc var över gränsen, det var magisk racing!!! De intervjuade även Ducati-folk som tyckte samma sak.
Kommentatorernas och andra samlade åsikt var att Vale, efter torsdagens presskonferens, bad om tuff racing från Marc. När Vale sedan fick just det, gick han LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT över gränsen när han avsiktligt trycker ut Marc.
Guden Vale tappade plötsligt ALLT och visar att han är en vanlig människa. Tråkigt, för detta kommer att följa honom i all framtid. Känner spontant "Hur dum kan man bli? Jo, som Vale i Malaysia 2015!!!"
BT Sport har kikat på det och gulflaggen var där men det fanns ingen förare som kraschat eller annan incident som behövde gulflagg, Pol bromsade tydligen på sig bakom dem och det kunde möjligen ha påverkat funktionären, så det är en ickefråga i sammanhanget.Ingen som sett gulflaggan när lorre körde om rossi ?????
SÅÅÅÅÅÅÅÅ förvånad jag blir nu när jag öppnar SH och läser att SÅÅÅÅÅÅÅÅ många snackar till Vales fördel och att Marc "bad om det!". Satt och tittade på BT Sport där INGEN tycker att Marc var över gränsen, det var magisk racing!!! De intervjuade även Ducati-folk som tyckte samma sak.
Kommentatorernas och andra samlade åsikt var att Vale, efter torsdagens presskonferens, bad om tuff racing från Marc. När Vale sedan fick just det, gick han LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT över gränsen när han avsiktligt trycker ut Marc.
Guden Vale tappade plötsligt ALLT och visar att han är en vanlig människa. Tråkigt, för detta kommer att följa honom i all framtid. Känner spontant "Hur dum kan man bli? Jo, som Vale i Malaysia 2015!!!"
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|