Fan va skoj att läsa det TS skriver, erfarenhet talar. Är i valet o kvalet att skaffa mig något mer lättsvängt på bana och det lutar mot en 600... eller däromkring. Tyvärr levererar marknaden lite dåligt än så länge, köper inte nytt, men troligen blir det CBR600RR, 675R eller GSX R750.. strulet är att jag ska ha ABS. Kommer gör det ju men det går ju inte snabbt och sen ska det hinna komma ut något vettigt på begmarknaden, Hondan förvisso men inte hittat det där felköpet ännu
Har bara klämt lite lätt på 675´an ännu, inte provat R´en men ska se till att komma iväg hårdtesta någon demohoj snart. Sittställningen var lite egen, satt bra högt upp, reglagen generellt tyckte jag var helt ok med tanke allt smäck
dom har i modellprogrammet historiskt. Växellådan är nog det jag är mest tveksam till, som sagt inte testat ordentligt ännu men den har tendens till att vara/bli usel men det kommer att visa sig. Suzukins koncept med 750 i 600 chassie lockar lite fast lite tveksam till Suzuki i Sverige, allt känns så jefla lågbudget men det kanske är bra IRL..?