lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Köp inte en pwk för den lär du få ändra trottelskärning /nålmunstycke/nål/flotörnålstorlek = dyrt och väldigt omständigt. De är inte anpassade för ditt borr och effekt "skotermotor"
Jag kan försöka hitta cc måttet skidoo och Lynx r 800a men det kan vara vårt att få fram fuggar till dem för det kom insprut i samma i veva.
Men jag kan inte fixa fram cc måttet till arcticat 800or. Att bredda en tm brygga är plättlätt för dig men väldigt svårt för gemene man. Det är som du säger förlänga gasaxel oh bränslerör no big deal (för dig).
Om du vill köpa tm brygga så kan jag förmodligen fixa dessa och det blir garanterat under 1000kr. De har suttit på rotax 800 01-- som ger 130-134hk i bänk så det blir nog ganska bra bestyckning som grund i din maskin.
Jag rek i slutänden Tm 40 brygga med andra ord. Lectron är nog kortast vill du ha måttet så skrik. Nackdel Lectron är att de är gjorda för dragrace så det är ganska svårt att få till hela reg optimalt. Jag kör vissligen dem på min familjeskoter/dragracer och de funkar nu även till grillturen, men det var inte lätt an jag lova!!
Ahaaa, ingen PWK då.
Cc-måttet på alla tm40-bryggor jag mailat på är 127-130 mm. Jag frågade Norrbottens bildemontering som har en del annonser på bildelsbasen. Hon mätte på en massa tm40-bryggor och alla hade samma mått. Ingen på 150 mm. Samma gällde den på blocket som du länkade till.
Är det inte värre än så att bredda så löser jag nog det. En hel värld av möjligheter öppnades just upp
Hehe, Lectron känns lite overkill för mig
Förresten, du får snart ett pm