(När kommer Neutral in i den här tråden? Kan inte vara lätt att tycka lika som TS? )
Jag har t o m tryckt gilla på ett av hans inlägg!
(När kommer Neutral in i den här tråden? Kan inte vara lätt att tycka lika som TS? )
det är rätt tydligt att du inte använt det självklart fattas där grejer, speciellt språkstöd och äkta tillgång till marketplace, "multitaskingen" behöver uppgraderas till att vara äkta osv, men överlag så är det faktiskt riktigt grymt det är inte mycket jag rört min iphone sen i december faktiskt.
jooo du...4 st windows mobiler har jag avverkat och en av den senaste stod jag ut i hela 3 dagar..el njae 4 blev det..
seeeeeg..sjuukt seg..blåtand fel..grymma sånna...apps..nee inte windows inte...
jooo du...4 st windows mobiler har jag avverkat och en av den senaste stod jag ut i hela 3 dagar..el njae 4 blev det..
seeeeeg..sjuukt seg..blåtand fel..grymma sånna...apps..nee inte windows inte...
Är det Windows Phone 7 du har haft då och inte nån av dom tidigare versionerna? 7:an är väl helt ny och har egentligen inget med dom gamla versionerna att göra. Har aldrig använt nån själv men det sägs iaf att 7:an ska vara bra och dom äldre versionerna dåliga.
frågan är om du använt Windows Phone 7, du vet, microsofts nya mobila OS som är skrivet från grunden och inte på något sätt påminner om gamla win mobile?
frågan är om du använt Windows Phone 7, du vet, microsofts nya mobila OS som är skrivet från grunden och inte på något sätt påminner om gamla win mobile?
exakt så är det
Är faktiskt lite sugen på en med 7an, såg tufft ut men har inte pillat på någon.
Jaja 20månader bindningstid kvar
jepp hade en htc trophy via jobbet..hade ruskiga problem med blåtanden,skicka mms m.m
det är väldiga problem med skärmarna,vissa funkar vissa fungerar sisådär..
mina kollegor i england måste dras med dessa och det är nog ingen som inte har problem ( ca 90 användare )
men alla har nästan olika bekymmer,vissa har en blåtand som faktiskt funkar,vissa är skärmen skapligt vissa inte..
som tur är så får vi köra både android och iphone på bolaget i norden.
afan, var helt säker på att du var ännu en av de som säger "usch microsoft" per automatik använder själv just trophyn, men skickar varken mms eller använder bluetooth så är säkert möjligt att det finns problem där.
Ingen såklart. Det är dött lopp, eftersom lurtillverkarna inte ens kan enas om ett standardformat för kontakter så är det minst dåliga måttet på en lurs effektivitet batteritiden.
För en minut sen dog touchen på min HTC.
Ringde i luren, tog fram den och försökte låsa upp, ingen respons.
Fick starta om genom att dra ur batteriet oh nu kan jag inte knappa
in pinkoden, som måste göras genom touchen..
7 månader gammal, har kvitton.. Så imorgon blir det reklamation.
Händer aldrig på iPhone
(Flame! Fan va jag är trött på denna vintern och alla dumma trådar jag ändå följer. Vill ha vår och gå ut och köra en runda istället... Man blir ju fan psykad.)
Är ett standardfel på heron. Har däremot inte hänt på senare modeller som typfel. Man skall lägga till att HTC har väldigt lågt antal reklamerade telefoner och ger 2 åra fabriksgaranti, man behöver alltså inte hävda konsumentköplagen efter ett år och en dag..
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |