Team Stiff Bike
Ny medlem
Har oljefilter och kåpa tror jag
Behöver specialverktyg till att låsa kammar och veven. Någon som vet vart man köper billiga eller någon som har liggande och vill sälja?
Vart köper man packningssatser billigast?
Fixat nu men tack ändå!Man kan göra egna
Ena är en bult med centrerat hål och en pinne igenom den (typ m10 borrat 4mm men kan mäta sen ifall du vill ge dig på det) och den andra är bara en stång i rätt diameter
Jag gullade till mig en sån pryl för att låsa veven från återförsäljarn men till kammen tog jag bara en skruvmejsel och slipade av den lite så att den lätt sku gå in i hålet, passade perfekt.
Vissa säger att det går med motorn i ramen... andra säger att man måste ta ur motorntjena tjena, har inte sett så mkt info ang ventil inställningar på sxv, ni som äger dessa hojjar, är det ett jätte projekt eller vad säger ni??
//sebbe
Kontrollera kan man göra med motorn i, och justera kan man göra alla utom insugsventilerna på bakre cylindern, då behöver man släppa ner motorn. Så länge inte motorn måste ur är det inget projekt alls.tjena tjena, har inte sett så mkt info ang ventil inställningar på sxv, ni som äger dessa hojjar, är det ett jätte projekt eller vad säger ni??
//sebbe
Har inte provat långresa men kan inte tänka mig att det ska vara några problem, se till att variera körningen bara.
Byggkvalitén..? Förstår inte alls vad du menar, vad jämför du med? Tycker inte den är sämre än någon annan motard eller offroadhoj.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|