MC Doktorn
Guest
mikcar skrev:Öhlinarna är ju samma oavsett hojmärke. Packboxarna är inte lika tajta för mindre friktion som t.ex. Showan. Kräver mer underhåll alltså. Är det racing så är det... typ...
Bakbromsen har jag problem med. Fattar inte var luften kommer in någonstans. Ska försöka ta reda på mer om det.
Jag har inget problem med kopplingen förutom att kopplingsvätskan blir svart från o-ringarna.
Trycker ut olja... var då? Ofta beror det på att man inte dragit dit grejer jämnt... t.ex. ventilkåpspackning och locket till oljefiltret. Då vet jag att det kan bli problem. Har inga problem med det.
Ducati delar en del av problemen med Aprilia ang. luft i bakbroms och svart kopplingsvätska. Så verkar som Brembo inte lyckats helt på alla fronter...
Jag har åxå svart kopplingsvätska men den funkar kanon.
Träffade David (rolig kille) på KGA med värsting Factoryn med 138 på baken jävlar va den går !! och den tryckte ut oljan genom packboxen runt växellföraren , men han har ju moddat med högkompkolvar varvar 11k mm så de kanske beror på det.
BIKE tobbes RSV 04 drällde olja på GR ,vart vet jag inte tror det va locket till filtret.
Last edited: