ha ha tack för den - log bra länge
. Självändamål finns det inte. Provköra hinner jag allt. Kört runt 6000mil med fz750 när jag räknade på det sist. Ibland köper man en hoj som man inte gillar - ex fz6 jag köpte förra året. Fy vilken kass instrumentering. Såg inte varvräknaren hur jag än försökte och körstilen blev som min 600rr - blev helt onödig och då hojen bara rullat 200 mil så såldes den utan annons när jag nämnde att jag troligen skulle sälja den. Körde inte många mil med den.
Blir rastlös och säljer ibland utan anledning och ångrar mig - köper en hoj igen. Då FZ750 varit bra och billig har det ofta blivit en sådan igen. Sålde min sista nyligen och blir väl inga fler nu - rätt nöjd efter 12st. Min 600rr är för bra för att köra runt på dessa blyslädar. Startade för många år sedan
www.fz750.se så jag är lite mer än allmänintresserad av fz750
Polarna säger att jag inte är riktigt 100%. Ingen familj, flickvän eller barn - köper vad jag vill och jag vill rätt ofta....
Nu letar jag en cross, kläderna och hjälm ligger och väntar på att skitas ner... provade en 450.... väl häftig.. kanske en 250 fyrtakt.