mángi
Medlem
dagens garv så långt... den var kul
undrar varför tjejen vägrade......
undrar varför tjejen vägrade......
Får väll trots allt räkna in mopparna man hade. De var ju motorcyklar enligt polisen
1. Yamaha DT50 -(okänd årsm)- 2003. Höjd fram=som att svänga med en pråm. Lärde mig sladda ur kurvor med ställ pga detta. saknar minnena inte moppen.
2. honda MT50 - 88 - 2003-2005-6. Gick sönder hela tiden, lackades om stup i kvarten. Glömde hur man sladdar ur kurvor pga denna. Orsakade mig 3 gradens brännskador i ansiktet sommaren 2005. Saknar den lite.
3. CZ 350 (Java)- 85 - 2007-2010. Första egna hojen. Luftburken var typ gjord i gjutjärn. Lättade hojen ganska mycket genom att bara plocka av kjedjeskydd och sidokåpor. Crossdäck+trummbromsar från Polen= totalt livsfarlig. Saknar den lite men den fick antagligen ett bra hem hos en lång man med tatueringar och gammel H-D.
4. Yamaha SR500-80- 2008-> Konstant trasig känns det som. Fantastiskt smärtsam att köra. Allt ovanför 90 är en plåga som antagligen kan göra en steril. Vibrerade så mycket att ett ex tuttar) inte ville åka
Ska renoveras och byggas om är tanken. Kan man sakna något som man fortfarande har? Tror det...
Tänker skaffa mig en MT50 igen när jag har tiden och skägget för att vara lokalt moppe-fyllo.