Kolla gärna på debatten när du har tid. Där framgår både anledningarna till misstroendet och flera röster som förklarar varför regeringen inte behöver avgå. Debattdelen avslutades med att MA skulle fundera på det. Får ändå ge MA en poäng där. Stort att svänga under direktsändning och kunna fundera på andra vägar än den inslagna.Som jag sagt förr när du går igång....Värst vad du lägger värde på vad jag skriver och helt klart imponerande hur du (van)tolkar saker och hävdar att min syn på demokrati är den samma som Putins ? Att du lyckas göra den kopplingen tyder ju på att någonting inte står rätt till i din värld. Jag är inget orakel och har aldrig hävdat det, men det är klart trevligt att du vidhåller att jag är det med den tyngd du gör det. Att sen länka in mitt nick hela 3 gånger i samma stycke och igen i nästa inlägg tyder ju på en viss ohälsosam fixering under en uppenbart manisk episod. Det är ju som att skriva 4 arga brev om samma sak som du sedan sätter upp samtidigt i tvättstugan.
Jag såg inte partiledardebatten. Tycker de är ganska pinsamma och brukar inte ge något nytt. Men det är väl positivt ifall de finner en väg framåt.
Vet dock inte om ett löfte att inte skapa fler misstroendeomröstningar är värt så mycket. Dels är det kort fram till valet och KD tenderar att glömma saker så fokuset riktas om på annat. Skall bli intressant att se vad som händer i veckan.
Idag skall jag dock försöka ignorera er och kolla på när Knugen talar här i Olofström ?