powerjohan
Ogudaktig sporthojare
2022-06-06 är numera dåtid och absolut inte framtid.Du talar om dåtid.. jag om nutid och framtid... det som var och varit kan ingen ändra på...
2022-06-06 är numera dåtid och absolut inte framtid.Du talar om dåtid.. jag om nutid och framtid... det som var och varit kan ingen ändra på...
Den kurdiska politiska vilden blir vi väl av med efter valet, så vi får väl sätta ansökan på dekis tills dess. Tills dess får vi väl bygga kärnvapen eller nått....
Inte jag i varje fall.....Sverige är indirekt redan i krig med Ryssland. Ryssland har klippt elledningen till Finland vilket fick elpriset gå upp. Bränslet på Åland kostar 30 kr/l nu enl en Ålänning jag talade med för någon dag sedan.
Målet att är att bryta ned Ryssland. Men dem kommer inte att lyckas. Ryssland kommer att förbli en stor nation.
Idag är det 2022-06-06. Någon som reagerar på detta datum.? Jag vet att det finns minst två som vet exkl mig själv här på SH vad detta datum betyder...
Det var det datumet reaktor R1 på KTH stängdes 1970Inte jag i varje fall.....
Tala för dig själv, jag tycker hen verkar superspännande och initierad, kunnig, klarsynt, balanserad.Det är absolut ingen som uppfattar dig som intellektuell, spännande och mystisk för att du skriver i gåtor och ber oss gissa vad du tänker.
Skriv vad du menar i klarspråk istället.
De har Glock17 i vakten.Har dom några skjutvapen kvar på regeringskansliet?
De har Glock17 i vakten.
Ligger dock en Smith& Wesson Highway Patrolman 28 med 6 tums pipa och några askar Winchester Wester metal piercing .357 ammunition i kassaskåpet inne i statsministerns rum. Koden är 20220606.
På tal om den 6 juni 2022 så är det dagen då kungen flyttade fram datumet på midsommar för all framtid. För att kompensera folket så blir dagen dock en dubbelhelg med 2 röda dagar. 6 & 7.
Var det inte Reinfeldts livvakt som sköt på problemen genom att skjuta sig själv. Med sagda skjutvapen. Men det har kanske kommit tillbaka från det forensiska?Har dom några skjutvapen kvar på regeringskansliet?
Var har jag bett dig att gissa vad jag tänker?Det är absolut ingen som uppfattar dig som intellektuell, spännande och mystisk för att du skriver i gåtor och ber oss gissa vad du tänker.
Skriv vad du menar i klarspråk istället.
Slutsatsen blir att (s) ser som vi alla andra att hotet från Ryssland var mycket mindre än vi troddeOm inte något av detta är vad som skett är det svårt att tolka det på något annat sätt än att S ser såväl kurdfrågan som sitt eget fortsatta maktinnehav som överordnade och så viktiga att de är värda att riskera en NATO-anslutning och därmed Sveriges säkerhet för. I såna fall är det ett svek mot lojaliteten inte bara gentemot det svenska folket utan också mot övriga västländer och framför allt Finland.
EDIT: Till och med den S-märkta statsvetaren Marja Lemne på Södertörns Högskola verkar ju se detta som sista spiken i kistan för ett svenskt NATO-medlemskap.
Vilka är "alla andra"?Slutsatsen blir att (s) ser som vi alla andra att hotet från Ryssland var mycket mindre än vi trodde
(och blir mindre för varje dag som fler rysska pansarfordon kör fast i Ukraina och allt fler rysska soldater beslutar sig för att dra sig ur den militära specialoperationen)
så behovet av ett OTAN NU NATO medlemskap är mycket mindre än (s) trodde för 6 veckor sedan.
Bara sitta still i båten. Tills allt lugnat ner sig.
Alla bra bedömare sa att Ryssland skulle vara bankrutt och ha slut på soldater samt materiel i slutet på maj.Slutsatsen blir att (s) ser som vi alla andra att hotet från Ryssland var mycket mindre än vi trodde
(och blir mindre för varje dag som fler rysska pansarfordon kör fast i Ukraina och allt fler rysska soldater beslutar sig för att dra sig ur den militära specialoperationen)
så behovet av ett OTAN NU NATO medlemskap är mycket mindre än (s) trodde för 6 veckor sedan.
Bara sitta still i båten. Tills allt lugnat ner sig.
Var har jag bett dig att gissa vad jag tänker?
Jag frågade bara... precis som så många andra gör här på SH om saker och ting.
Om du inte vet/kan svara på en fråga är det bara att gå vidare, och kanske komma tillbaka senare för att se om någon annan har svaret.
Måste vara en tung börda att ha dåren på sina axlar...Jag hade ju hoppats att det var den dagen rymdskeppet skulle komma och hämta er troende, men du är ju kvar här så det var det inte.
Hörru!Du talar om dåtid.. jag om nutid och framtid... det som var och varit kan ingen ändra på...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|