Jag såg nån dokumentär som beskrev hur de tränade inför den där filmen. Galet.
Kolla youtube efter "300 spartan workout" så dyker det upp en del intressanta träningsprogram.
Hehe, jag får göra det.
Kolla youtube efter "300 spartan workout" så dyker det upp en del intressanta träningsprogram.
Det tråkiga med det mesta som kommer från filmvärlden (även Sveriges) är att man tar otillåtna preparat för att det ska gå fort men hänvisar till "grymma" upplägg och dieter. Alltför många köper detta och när resultaten uteblir så blir det galgen.
Jag skrev ju igår? Idag tränar jag inte, ska däremot laga nästa veckas mat idag. Lättare att hålla ordning på vad man äter så. Jag har helt enkelt lärt mig att använda min lathet till min egen fördel.Öööh, det blev väldigt tyst i den här tråden? Nu har det ju gått minst en vecka. Räckte er ambition bara i 7 dagar?
Jag skrev ju igår? Idag tränar jag inte, ska däremot laga nästa veckas mat idag. Lättare att hålla ordning på vad man äter så. Jag har helt enkelt lärt mig att använda min lathet till min egen fördel.
Alla invägningar då? Jag vill se lite framsteg. Det är ju bara Mark som lyckats hittills!
den skrev jag i början av veckan? Och med tanke på att jag inte väger mig blev det mer en inmätning. Det har varit några till som fyllt på lite med...
ska träna idag, imorgon och på söndag och på måndag sen kanske tisdag men onsdag garanterat sen torsdag, fredag lördag och en söndag till..
Jag har ju hemliga resultat. Så den gick du bet på Starstriker.
Alla invägningar då? Jag vill se lite framsteg. Det är ju bara Mark som lyckats hittills!
Öööh, det blev väldigt tyst i den här tråden? Nu har det ju gått minst en vecka. Räckte er ambition bara i 7 dagar?
Ytterligare -0,5 kg sen i tisdags, men idag har jag varit lite febrig så motionerandet är inställt idag. Får fokusera på bra kost under tiden.
Man måste ju få lyxa till vardagen ibland även om man försöker gå ner i vikt.Här har jag blivit lite väl vidlyftig med kosten på sista tiden så viktnedgången har saktat ner.
Ikväll blir party med alkohol och ostbågar, så jag får bli lite mer disiplinerad from imorrn. Ligger jag på ett energiintag på 1750 kcal/dag går jag ner ett kilo/vecka. På sista tiden har det bara blivit ett halvt kilo.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |