Steffo K
3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Tillbaka på 105,4 efter ett par veckor med uppgång... Nu lägger jag på mer träning och minskar potionerna och hoppas på resultat. Fy fan vad det suger att försöka gå ner i vikt!!!
Tillbaka på 105,4 efter ett par veckor med uppgång... Nu lägger jag på mer träning och minskar potionerna och hoppas på resultat. Fy fan vad det suger att försöka gå ner i vikt!!!
Jag ska prova mina ställ idag samt smörja in dom.
Räkna kalorier låter som en grej för dig. Försök att inte käka mer än 2000 kcal/dygn.
Skriv in allt du käkar på dumbbell.se. Ganska snabbt kommer du se vad du skall äta mindre av.
För att fortsätta hålla sig mätt är det proteiner som gäller, och mycket vätska.
Smörjer du in dom på insidan blir det enklare att komma i dom
Shapeupclub appen är stabil.
På 5 veckor har jag gått ned från startvikten 77kg till nuvarande 72kg (71.8 exakt )
Prova!
Protein: | 102 gram |
Kolhydrater: | 170 gram |
Fett: (avokado, ägg, mandel, olivoja) | 87 gram |
Kcal: | 1999 |
Datum | 2011-02-21 | 2010-06-30 | 2009-01-01 |
Vikt | 92,1 kg | 109 kg | 120 kg |
BMI: | 28,71 | 34,2 | 37,45 |
vid vikt: | 92,1 kg | 109 kg |
Bröst: | 106 | 113 |
Arm: | 38,5 | 43 |
Midja: | 101 | 111 |
Höft: | 116 | 127 |
Lår: | 67 | 74 |
Knä: | 41 | 48 |
Vad: | 41 | 44 |
Jag lassade ner 12 liter mjölk i min varukorg på ICA häromdagen bara för att få en uppfattning.
Hur fan har man kunnat släpa runt på en varukorg med 12 liter mjölk i under två års tid?
Förhoppningsvis är det kidsen och inte du som bälgar i dig dessa mängder mjölk.
http://www.svd.se/mat-och-vin/mjolk-mojlig-orsak-till-prostatacancer_6716791.svd
Rockmorsan...kroppen kan inte ljustera ämnesomsättning på kort tid så 1 vecka är på tok för kort tid.
Kan ta som ett exempel mig själv där min förbränning inte drog igång ordentligt förren efter 4-5 månader efter slagit om kosten och dragit igång träningen.
vissa av oss får jobba mycket hårdare än andra..tyvärr
Jag tycker du ska ta kontakt med en personlig tränare, jag har många jag kan rekomendera beroende på vilket gym du går på och via dom också få hjälp med din kost så att du får en plan..inget är omöjligt och framför allt inte viktnedgång/fettförbränning.
Ahaa, så är det förstås! Sorry, Stjärnstrykarn. Trodde han hade handlat 12 liter mjölk i veckan i två års tid
Här svimmade jag nästan och fick andnöd... jag som legat på 500-800 kcal per dag tidigare.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari