Mitt sista inlägg i frågan....
Det är ju fan också vad folk spekulerar utan att veta fakta. Jag är egen företagare, hojen är inte momssmittad, Jag har jobbat som verkstads och IT-chef på en av Sveriges största MC-Firmor i en jävla massa år, Ja har glömt mer om hojar och IT än vad dom flesta av er härinne vet, jag har örnkoll på hur mycket man måste tjäna för att gå runt, ja vet precis vad saker och ting kostar ifrån samtliga leverantörer samt vilka mariginaler som finns, jag har full förståelse för dom problem en säsongsbetonad verksamhet har. Att en hel hög här har gått på allt skitsnack om hur synd det är om alla jävla handlare är enbart tragiskt. Jag får precis som ni tycka precis vad jag vill och eftersom jag vet mer än 99% av er här om hur branschen funkar så skall ni inte vara så in i helvete snabba att döma och tala om hur saker och ting ligger till. Som jag har sagt tidigare, Ta reda på fakta innan ni börjar "besserwissa" er. Detta är nu ett avslutat kapitel för mig då jag varken har tid eller lust att bekymra mig mer över Bikes vidare öden. Men åk ni dit och köp och serva till överpriser om ni känner för det samt fortsätt tyck synd om dom stackars handlarna som ju bara jobbar för att göra er glada...
PS: Jerker det är ett jävla skitsnack att du behöver HD:s dator för att programmera Racetunern. Jag har installerat fler såna burkar än vad du kan räkna till och om nu inte priserna har gått upp utav bara helvete dom sista sex månaderna så har du riktig gammal skit. Dom priser du nämner var dom som gällde för sex-sju år sedan så lägg ner skitsnacket och var inte så jävla stor på allt så kanske du kan ge folk shyssta priser i fortsättningen samt uppträda hederligt.
Till sist, tack och adjö och ha en trevlig sommar allihop samt att jag bara kan konstatera att det här tydligen berör jäkligt många iaf oavsett åsikt. "Peace on earth and good will to man".