Hejlesen
Ny medlem
Solid snake skrev:Vad var det jag sa till dig innan, som jag tjatade att du inte skulle köra utan kort, och du fixade kortet, tänk om du inte hade haft det nu!
Nu ska jag inte vara sån, men det var ju en jäääävla idiot till bilist, synd på hojen också, hoppas du reder dig!
Som det ser ut så är det egentligen hans fel, men han har ju vittne på sin sida så du kommer nog förlora, men han ska ha sett dig innan han körde ut tycker man.
Det får väl försäkringsbolagen eller polisen bestämma, jag hade iofs runt 30 vittnen på min sida när jag krockade så.
Han kan ha 1000 vittnen om han så vill men vi har fortfarande trafikregler som gäller i detta landet. Stoppskylt innebär att man först ska stanna och sen har man väjninsplikt mot korsande trafik. Har han inte sett nån innan han kör ut men ändå lyckas köra på nån så har ju inte vägen varit fri och då har han inte tittat tillräckligt. Solklart hans fel!
Men saken hade varit ännu mera solklar om han kört in i sidan på bilen i stället för att väja för då hade han inte hunnit ut så långt som han gjorde men vem fan hade valt att INTE väja??
Man är ju bara människa.