bullysmile
Killing time? time kills you!
Fan lyckats kasta biltema-bibeln
deras sida är inte så uppdaterad
Fan lyckats kasta biltema-bibeln
För att inte tala om deras "Label remover"... Löser allt möjligt jox hur lätt och snabbt som helst. fälgarna blir skitrena, isht bak och sving som blir nedkladdat som fan. Funkar jävligt illa med vatten däremot, ca 90% av lösningsförmågan försvinner.deras fälgtvätt är nog den bästa som finns, så länge man inte andas in den haha.
Hur är deras depåstöd?
Vet att nån gnällde på stödet nånstans i den här tråden.
Nån som använt deras bakre depåstöd den senaste tiden och är nöjd? Vill ju inte att hojen ska tippa!
Kanske kan svetsa dit extra stöd förstås..
Hur är deras depåstöd?
Vet att nån gnällde på stödet nånstans i den här tråden.
Nån som använt deras bakre depåstöd den senaste tiden och är nöjd? Vill ju inte att hojen ska tippa!
Kanske kan svetsa dit extra stöd förstås..
Jag är kanonnöjd med mitt depåstöd. Har både fram och bak. Fram är väl inte optimalt men bak funkar kanon.
Köpte även depåstöd för motarden. Även de funkar fin fint. Lite högt dock så jag kan inte rulla hojen över det när det är i nerfällt läge. Men de fixar man lätt genom att köra upp framhjulet på en bräda så går stödet under sen.
Tack för alla snabba svar!
Verkar bli ett köp trots allt.
På hemsidan ser det inte ut som om det följer med prylar till bobbiner utan bara såna där plattor till svingen. Men det funkar iofs rätt hyfsat ändå även om bobbiner känns säkrare på nåt vis.
Rasar depåstödet åker jag ut på Biltema och ställer till ett herrans liv!!
Jag undrar detsamma..Har någon provat det nya stödet för gaffelkronan än? Är redigt sugen på ett sånt nämligen. Men det kanske inte har kommit in än?
Jag fick inte ens ett svar på mail när mitt vek sig, dock klarade jag hojen
Jag undrar detsamma..
Lite offtopic annars: Någon som har nån bra ritning på hur man bra kan svetsa ihop ett eget främre depåstöd som lyfter i gaffelkronan och som är enkelt att få upp hojen på? PM:a.
Hur vek det sig? Var det själva svingplattorna som pajade eller var det själva rörramen?
Tack för alla snabba svar!
Verkar bli ett köp trots allt.
På hemsidan ser det inte ut som om det följer med prylar till bobbiner utan bara såna där plattor till svingen. Men det funkar iofs rätt hyfsat ändå även om bobbiner känns säkrare på nåt vis.
Rasar depåstödet åker jag ut på Biltema och ställer till ett herrans liv!!
Jag åker ut och köper ett stöd på Biltema och moddar det på jobbet sen, se de röda linjerna. Jag återkommer med bilder om det blir bra. Det är ett billigt alternativ iaf.
Du har händelsevis inte art-nr på den? Håller på o leta ihjäl mig på deras sida....Köpte golvögglan...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|