Härnborg
nihao
Ey, ingen som vet?
//sry dubbel post
/erik
Ingen tätning vid 2:an på min gamla iaf. Ska nog inte sitta nån där.
14/41 har jag för mig att det är, hade det på min och jag är 90% säker på att det är original.
Ey, ingen som vet?
//sry dubbel post
/erik
Ingen tätning vid 2:an på min gamla iaf. Ska nog inte sitta nån där.
14/41 har jag för mig att det är, hade det på min och jag är 90% säker på att det är original.
Jag kan bara nämna snabbt att jag har 100 orginal på min mito, men det sitter nu ett 130 munstycke först.
Men sen är det så sant som danne säger!
Biscaya racing eller geiwiz.com är nog vad jag rekomenderar....Va går de på att köpa kolv och cylinder te en cagiva? Och var e bäst att köpa ifrån?
Biscaya racing eller geiwiz.com är nog vad jag rekomenderar....
Tror jag gav runt 3500-4000 sek hos geiwiz, har hört att Biscaya ligger runt 6000 kr.
Men följ med mig ut och smiska lite gata då! Börjar bli schledet att köra ensam.Den tråden är ju nästan helt död!
Är intresset för Mito så lågt för tillfället?
Själv har jag inte kört alls mycket i sommar, har ju haft den på annons, men ingen vill ju köpa Till sist så var hojabstinensen för stor, så det har blivit ett par bankörningar...Skitskoj!
Njaee, blir bara pinsamt för dig när jag drar din 636:a på småvägarna!Men följ med mig ut och smiska lite gata då! Börjar bli schledet att köra ensam.
Pfft, såå små vägar ska vi inte köra.Njaee, blir bara pinsamt för dig när jag drar din 636:a på småvägarna!
DU borde dra med mig o Eric in och testa bana istället! Fast det är ju för sent för det nu...Men ajja vi kanske kan ta en tur nästa helg?!
www.Geiwiz.de har nog garanterat på lager, det är dock piratkolvar, men det funkar väl lika bra.tjenna
har nu haft min cagiva på verkstad i över 2 månader. de ska byta kolv på den, men de säger att det inte finns någon kolv att få tag i. vet ni något om detta att det inte finns några kolvar i varken italien eller tyskland?
vet ni någon sida där ni är helt säkra på att de har kolv på lager?
www.Geiwiz.de har nog garanterat på lager, det är dock piratkolvar, men det funkar väl lika bra.
Tråkigt att behöva ha hojen ståendes två månader för en sån skit grej!
Vilken verkstad har du den inne på?
http://www.geiwiz.de/shop/catalog/en/special-catalogue-2/cagiva-300/mito-125-301/
Cyllen passar säker, är dock bara en kolvring på den gamla kolven och två på den nya, om jag inte är ute och cyklar. Vad det gör för skillnad vet jag icke.Äh det verkar passa, någon som har rasad motor från årsm -95 och uppåt liggandes? Skicka PM. Tack
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|