Ha ha ja ja det är väl bara att säga att smaken är som baken.
Men det är väl oftast bara att vända på steken, har du testat en "plast-leksak", eller vågar du inte?
Inled med att custom är tjejhojar och nybörjarhojar och att sitta på en custom är som att gå på muggen, man sitter med skit mellan benen, sittställningen är ungefär det samma. Kalla alltid hans äckliga hoj för choppern, hela tiden, fråga om han har förlängt gafflen eller köpt några nya sexiga fransar, tipsa om någon gay-affär med mycket läder typ i stil med, "Du fan, det finns en affär på den och den gatan där de säljer custom-prylar, jag gick bara förbi men det hängde lädergrejjor och fransar och sånt i skylten, har du tur går han dit.
Mjuka upp honom lite till med:
Jo du börjar väl bli i den åldern...
Sen slår man stenhårt underbältet med:
Du kanske inte får ha en sporthoj för din fru?
Avsett svar så går du bara på med, ha ha det får du inte, du är säkert stenhårt hunsad hemma, "Ja visst frun, genast frun" och skrattar åt honom.
När du ser hur han blir argare och argare så sätter du in den sista stöten:
Om ett par år är det jag som tar med din dotter på en runda på min feta sporthoj, då ska hon få något riktigt mellan benen...
Det viktiga är inte att argumentera FÖR en sporthoj utan MOT hans prylar, det ger mycket bättre effekt!
Jag tycker dock att man ska få tycka som man vill...
/fredde