blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
om du nu inte gillar custom och bara sporthojar så borde du väl fixa att säja till han det.. vad gillar du med sporthojar då?
Hightuned skrev:Även om man ny tycker att en racehoj är en leksak så kan man ju inte förneka att en custumhoj total saknar körglädje, den e slö, tung, har pissigt chassie, dåliga bromsar listan kan göras hur lång som helst. Det är kanske svårt att förstå för en gubbe som aldrig skulle drömma om att köra för fort vad körglädje egentilgen är. Han tycker nog att körglädje är bra komfort och mycket hur mycket krom han kan visa upp på fiket? Jag anser att folk som kommer med argument i stil med -vad ska man med 150 kusar till när man ändå bara får köra 110? inte fattat vad det handlar om utan lever i en annan värld där nollvissionen och fisåkningen härskar.
Bearing skrev:Det beror ju vad man menar med körglädje.
Haha jo, sen har vi motardfolket som tredje, dom tycker inte illa om nån men alla tycker illa om dom Så upplevs det lite här iaf, trots att alla är så sköna gubbar!Bearing skrev:Tycker hela sporthoj/custom "rivaliteten" är rätt löjlig.
Tror alla hojar är roliga på sitt vis, men har svårt att se mig själv på en custom..
snälla ge argument mellan custom och *plastraketerna*
jag tycker det s*ger att åka custom men ni får tycka som ni själva vill..
man blir juh lite småsur när man inte riktigt vet hur man ska argumentera emot ngn som kör custom...
nämnde det för en på bussen hem idag.. han satt och skrek åt mig i 15min..
han sa t.ex
vem fan vill åka runt med nån j*vla plastleksak..
majoriteten av alla som kör hoj kör custom om man inte räknar med crosshojjar.. med mer..
vad ska man igentligen svara emot när man hör sånt här ***snack
kan även tillägga att han kör sin custom 125a för att han ville se stor och tuff ut på vägen...
snälla ge argument mellan custom och *plastraketerna*
jag tycker det s*ger att åka custom men ni får tycka som ni själva vill..
man blir juh lite småsur när man inte riktigt vet hur man ska argumentera emot ngn som kör custom...
nämnde det för en på bussen hem idag.. han satt och skrek åt mig i 15min..
han sa t.ex
vem fan vill åka runt med nån j*vla plastleksak..
majoriteten av alla som kör hoj kör custom om man inte räknar med crosshojjar.. med mer..
vad ska man igentligen svara emot när man hör sånt här ***snack
kan även tillägga att han kör sin custom 125a för att han ville se stor och tuff ut på vägen...
gillar man att slicka kurvor lika fort som man åker rakt fram så skaffar man sig sporthoj.
rakt fram lite lojt med komfort som en cadillac -> custom
Skulle vilja ha båda delarna faktiskt, då de olika typerna bjuder på så väldigt olika upplevelser.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|