Nyteknik skrev:
Ska man ta dig på allvar?
Snarare är frågan om man skall ta dig på allvar????
Det är inte första tråden du vänder saker o ting mot nån annan o ber dom bevisa nåt som uppenbarligen du INTE kan motbevisa!!!!!
För när du inte kan argumentera eller vet ett bra svar då vänder du på det istället, ruttet och manipulativt!!!!
Men nu till det viktiga, dödsstraff eller ej.......
Som insatt offer då kan jag uttala mig om mina känslor gentemot sådana här svin.
Min brors mördare är/var sinnessjuk vid tillfället då han mördade min bror med en dykarkniv och 11 hugg. Samma person satt på häktningsförhandlingarna och var helt kall till anklagelser etc. Samme person förnedrade mig genom att vända sig om och spotta på golvet mot mig.
Vill jag att han skall dö? JA
Vill jag döda honom? Nej
Vill jag att staten dödar honom? NEJ
Däremot så tycker jag att svenska straff suger så jävla mycket att det finns fan inte ord för det. Mördaren fick 10 år för mord, ute efter 7år. På vilket sätt kan man resonera och värdera min brors liv som var en god medborgare dessutom. Hur kan staten mena att detta är ett bra straff för att ta någons liv. Om min bror levat som vanligt tills han dog, så hade det vart minst 45-50år till. Hur kan då denne idiot gottgöra det med att sitta inne i 7år???
På vilket sätt gottgör det oss drabbade som får lida för detta resten av livet. Vilket lugn känner vi när denna idiot till psykfall släpps ut efter 7 ynka år???
Staten skiter i vilket enligt min mening, dom gör inte ett piss för mig som drabbad!!!!!!
Hur ska man känna sig säker att psykfallet inte får för sig något och kommer fter en när han släpps ut??? Ska man leva med såna här tankar, skall man släppa ut dessa idioter överhuvudtaget???
För helvete SVERIGE, lås in dom i en håla, släng nyckeln och piska dom med 30 rapp om dan så länge dom lever dom jävla svinen!!!!!!
Bröd och vatten kan dom få äta och alla rättigheter skall tas ifrån dom!!!!
Det tycker jag är rätt för min brors liv, eller varför inte sitta av dom lev som min bror hade levt, ja kanske en 45-50år till????
//R