Definitivt. Du smörjer t o m kråset med yamalube , för inte dricker du wisky när det finns kvalitets .. motorolja?så bra förutsättningar som möjligt.
Välkommen till klubben. Femti bast och impulshandlade en Dyna.Circus 10 mil, anorlunda med helt ok på sitt eget lilla vis.
Inför kommande 50 års kris..View attachment 503448
Aj, aj...du blir en av domCircus 10 mil, anorlunda med helt ok på sitt eget lilla vis.
Inför kommande 50 års kris..View attachment 503448
Jag beställde en ny cross i 50års present till mig själv. Men måste erkänna att ibland funderat på något liknande glidare ocksåVälkommen till klubben. Femti bast och impulshandlade en Dyna.
Ta i beaktning att det kan skaka om forumvärlden, och skapa debatt.Jag beställde en ny cross i 50års present till mig själv. Men måste erkänna att ibland funderat på något liknande glidare också
Poll, såklart.Det finns divergerande åsikter om huruvida allting ska vara som "vanligt", ända tills bensinen inte är tillgänglig längre.
Det vill säga att du bör köra en hoj som är klassad som så kallad "sporthoj", vilket ingen har lyckats att klämma fram en definition på.
Andra flaggar för att lämna forumet åt sitt öde på grund av sviktande intresse för att hänga med på utannonserade gruppdynamiska övningar.
Så...att klappa till med en glidare bara sådär...fundera på om det är rätt väg att gå, någon kanske äggar ditt garage, eller beställer VitaePro till din adress!
Ett alternativ kan var att smyga igång lite med en kafferäser, eller en bobber, eftersom få vet vad det egentligen är, och hur den kan användas.
Bara ett tips i all välmening!
Samma här fast krisen börjar ett och ett halvt år för tidigt för mig..Välkommen till klubben. Femti bast och impulshandlade en Dyna.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|