Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Det borde väl Sir Kurtock kunna översätta.... ?
Någon borde kunna bygga en app som reverserar autocorrect. Tror det skulle kunna bli en storsäljare.
Det borde väl Sir Kurtock kunna översätta.... ?
Med tanke på priset så kanske man inte kan begära att han ska lyfta på HELA presseningen!
Men, med tanke på övriga textmassan så...
View attachment 491693
Ett stycke fin historia att rädda?
Jag är för ung, och det kanske är så att generationsförskjutningen gör att hojar som denna inte är attraktiva längre?
Men, hur som helst verkar det vara ett bra objekt.
View attachment 491709
Någon borde kunna bygga en app som reverserar autocorrect. Tror det skulle kunna bli en storsäljare.
Ett stycke fin historia att rädda?
Jag är för ung, och det kanske är så att generationsförskjutningen gör att hojar som denna inte är attraktiva längre?
Men, hur som helst verkar det vara ett bra objekt.
View attachment 491709
Billigt jämfört med den här.
Motorcyklar säljes i Norrbotten | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin motorcyklar säljes i norrbotten med över 755 annonserwww.blocket.se
View attachment 491710
Värdelöst objekt.
Motorn legat öppnad i en lada under decennier, men "går runt"...
Dessa tidiga japaner var ett under av precision, jämfört med sin omvärld.
Typ fler likheter med en kronometer än samtida engelskt grovsmide.
Ombyggd sadel:
View attachment 491713
Har den använts för att skjutsa runt hela byn? Samtidigt.
Edit:
Rätt länk:
Här får jag en vag känsla av att du möjligtvis kan vara en lite förtida underentreprenör som springer EU:s ärenden angående våra intressen ute i garaget eller ladan etc etc.Ja, värdet är väl som reservdelshoj ifall man skulle råka äga en likadan, och om han tar bort en nolla, eller två på prislappen.
Man skulle ju alltid kunna slänga in en annan motor i chassit men hojen är ju inte ens snygg som tex Ducati 860n vi diskuterade i tråden för en tid sedan. Men jag fick 1.5 kr/kilot senast jag var på metallåtervinningen, plus 10 kr/kg för aluminium så en hundring eller rent av två är den väl värd.
Här får jag en vag känsla av att du möjligtvis kan vara en lite förtida underentreprenör som springer EU:s ärenden angående våra intressen ute i garaget eller ladan etc etc.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Angående hojen i fråga så är det endast en inställningsfråga, vill man så kan man.Du skulle ändra uppfattning snabbt om du besökte mig och fick rundvandring. Du skulle nog bara behöva titta på min gård faktiskt utan att öppna en enda boddörr.
Hojen ifråga är ju helt enkelt bara för ful för att slösa arbetstid på.
Du skulle ändra uppfattning snabbt om du besökte mig och fick rundvandring. Du skulle nog bara behöva titta på min gård faktiskt utan att öppna en enda boddörr.
Hojen ifråga är ju helt enkelt bara för ful för att slösa arbetstid på.
Tjockare styre....Det avgör saken, jag tar den.
Intressant att sälja en hoj som projekt p.g.a. spricka i motorn för att sedan glatt informera om att motorn optimerades 2006!View attachment 491746View attachment 491747
Tjockare styre....Det avgör saken, jag tar den.
Sen köper jag:
View attachment 491750
Var ska jag lägga första snittet? Tänkte ge mig på framskärmen först. Kabelhärva kapar jag sporadiskt. Sen Rensar jag under sadel så den bara sticker ut. Sukan hade ju fin öhlinare jag svetsar dit. Coola däck med på Sukan. Måste de sitta åt något speciellt håll? Sen tjockt styre på det. Har ni andra ideer på min kommande Kaffebrattler?
Får man den för 10 är där väl attraktiva grejer för den som har en std v-strom, eller tänker jag fel? Sen skrota av, plocka delar och sälja vad som går.
Intressant att sälja en hoj som projekt p.g.a. spricka i motorn för att sedan glatt informera om att motorn optimerades 2006!View attachment 491746View attachment 491747
Får man den för 10 är där väl attraktiva grejer för den som har en std v-strom, eller tänker jag fel? Sen skrota av, plocka delar och sälja vad som går.
Man vill åt öhlinaren, ledljusena, slip on, kunna ha nydäckat på hyllan, kanske pc etc. Hur köper man det för mindre pengar och när man dessutom kan få in mer på liket? Det är ju förutsatt att man har en, hel eller kvaddad. Sen är det den ev budgivningen...Framförallt om man redan har en smälld eller vurpad DL1000 som man kan merga med denna så är det vettigt.
Typ rädda pengar.
Man vill åt öhlinaren, ledljusena, slip on, kunna ha nydäckat på hyllan, kanske pc etc. Hur köper man det för mindre pengar och när man dessutom kan få in mer på liket? Det är ju förutsatt att man har en, hel eller kvaddad. Sen är det den ev budgivningen...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|