Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Det är ju lite som att låta bli att knulla med frun för att spara henne till nästa pojkvän :va
Fan jag dör. Obetalbart!

Själv kör jag min nya fina Ninja H2 till jobbet varje dag och parkerar utomhus. Frun ska knullas ordentligt och ofta om man ska ha valuta för pengarna. Annars är det billigare och smidigare att hyra fru eller hoj vid behov att finåka.

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Fan jag dör. Obetalbart!

Själv kör jag min nya fina Ninja H2 till jobbet varje dag och parkerar utomhus. Frun ska knullas ordentligt och ofta om man ska ha valuta för pengarna. Annars är det billigare och smidigare att hyra fru eller hoj vid behov att finåka.
Ett av de alternativen är visst inte lagligt längre, minns inte vilket det var.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Män har roligare än kvinnor. Aldrig att de kommer upp i denna nivån på trådar på familjeliv.se
Näe, men på Bukefalos var nivån fan ännu värre....

(jag vet inte om du var med här när Sporthoj och hästforumet Bukefalos för ett ögonblick korsade medlemsdatabaser med varandra)

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.

Senaste KFTS bidraget, mitt i Sverige och billig!

( Kapa Först Tänk Sen )

Beskrivning

Påbörjat caferacerbygge, säljes PGA platsbrist.

Mmm... säkert att det är just platsbristen som är anledningen till försäljningen.
Kanske var det just platsbristen som fick killen att först kapa isär sin hoj och börja stuva ner den i tvättkorgen...?

CBX 600 E - hydrauliska ventillyftare och kardan. En perfekt pendlarhoj, eller något att mala på med i saltslasket.
Så länge man inte sågar ihjäl den.

ZxNystrom

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Feb 2020
Hoj
Kawasaki zx7r 1996, Kawasaki GPZ900r 1991,Kawasaki GPZ900r 1989
dab66652eb6bd6b5a4d249e1b5f89c64.jpg

Kan vara ett jävla klipp?!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
CBX 600 E - hydrauliska ventillyftare och kardan. En perfekt pendlarhoj, eller något att mala på med i saltslasket.
Ja, det mesta går att döda med en vinkelslip och några öl för att försämra omdömet.

Han glömde att skriva att det är lite småfix med elen och visa en bild på det felvända framdäcket

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Berätta gärna för oss som missade den höjdpunkten :)
Jag vet inte hur det började, men jag tror att någon av tjejerna här på SH även var hest-tjej och hängde på andra forumet och talade om antingen här eller på hest-forumet att hest-tjejer och Sporthojskillar var en perfect match, då båda hade dyra hobbys som tar mycket tid så den ena inte gnäller på den andra.

Sedan regade sig hest-tjejer här och Sporthojare på hest-forumet i hopp om att få ligga.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Mmm... säkert att det är just platsbristen som är anledningen till försäljningen.
Kanske var det just platsbristen som fick killen att först kapa isär sin hoj och börja stuva ner den i tvättkorgen...?

Den såldes dock direkt

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Yamaha FZS1000S
Jag vet inte hur det började, men jag tror att någon av tjejerna här på SH även var hest-tjej och hängde på andra forumet och talade om antingen här eller på hest-forumet att hest-tjejer och Sporthojskillar var en perfect match, då båda hade dyra hobbys som tar mycket tid så den ena inte gnäller på den andra.

Sedan regade sig hest-tjejer här och Sporthojare på hest-forumet i hopp om att få ligga.
Och hur gick det? Kulturkrock deluxe?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och hur gick det? Kulturkrock deluxe?
Jag vet faktiskt inte, jag har för mig att någon/några fick ligga.
Men det ledde till att sporthojare upptäckte dom mera barnförbjudna trådarna på hästforumet och delade med sig av godbitarna här
Det ledde också till en något ändrad syn på flickor som små oskyldiga väna väsen.
Dom var rätt frispråkiga på hästforumet.... om precis allt...

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Men det ledde till att sporthojare upptäckte dom mera barnförbjudna trådarna på hästforumet och delade med sig av godbitarna här
Det ledde också till en något ändrad syn på flickor som små oskyldiga väna väsen.

Missat just den perioden, men jag kan vidimera jargongen hos hästtjejer.

Jag har aallddrriigg hört så mycket grovheter bland killar som man hör hos hästbrudarna.

Man får fan gå ut och kyla ner öronen emellanåt när det är årsmötesfest, Hubertusbal eller liknande.

Och - bli nypt i häcken är kul.
De tre, fyra första gångerna.
Sedan går man fan och stryker längs väggarna.

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph

Jag var med då, och reggade mig där i hopp om att få ligga. Men brudarna på det forumet var fan inte kloka. Råkade ha en annan åsikt om en överkörd katt än vad majoriteten på det forumet hade. Kändes som jag fick en hel mob efter mig som försökte ha ihjäl mig genom datorskärmen. Då insåg jag också att jag sumpat mina chanser till att ligga på grund av en kattjävel.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år