Jag tyckte den var lite kul. En ÄKTA rat bike .Jo, så att...
Men svår prisdumpning.
Märkligt att den inte är såld, alla som vill försvara sin rätt i samhället borde sukta efter en liknande
View attachment 473707
Jag tyckte den var lite kul. En ÄKTA rat bike .Jo, så att...
Men svår prisdumpning.
Märkligt att den inte är såld, alla som vill försvara sin rätt i samhället borde sukta efter en liknande
View attachment 473707
"Felköp av kund och aldrig körd med."Mannen till frun:
-Jag köpte ny hoj idag.
Dagen efter:
https://www.blocket.se/annons/jonkoping/yamaha_mt_10_abs_2022_1agare_0mil/101947482
Eller så gick räntan upp 0,5% o ekonomin inte ihop?"Felköp av kund och aldrig körd med."
Den är tragikomisk i sig. Impulsköp med fel förutsättningar eller jag skulle egentligen ha haft en glidare men råkade gå ut med en MT-10 för att säljaren var så bra.
Ett fynd - endast 19.000 (åsså en obegränsad budget för att få ordning på eländet)
View attachment 473725
Konstigt att den inte är såld redan, de där brukar väl kosta 25000kr och uppåt. Östersund ligger för långt bort från civilisationen kanske?Ja det är ett riktigt bra pris, gav betydligt mer förmin, men då med ekerfälgar i o f s.
"efter helgen kommer jag besikta hojen och lämna över den till brorsan ! Så vid intresse prutat och klart samt endast lör-sön till försäljning sedan behålls den och går vidare till brorsan"Ett fynd - endast 19.000 (åsså en obegränsad budget för att få ordning på eländet)
View attachment 473725
Undrar vilken bil den kommer ifrån?"Honda NC 750 XD
pendlar höj varje dag med långa mil, därav ovanlig höga mil jämfört med andra höjer. Motorn är dock en Honda bilmotor som vanligvis ruller flera mil än mc motorer."
En "halv" Honda Jazz motor...Undrar vilken bil den kommer ifrån?
Jo där finns varvvillighet och körglädje i massor! ?En "halv" Honda Jazz motor...
Om inte annat har han sänkt priset på den mot att vara original med ca 10-15000"efter helgen kommer jag besikta hojen och lämna över den till brorsan ! Så vid intresse prutat och klart samt endast lör-sön till försäljning sedan behålls den och går vidare till brorsan"
Skall vi tippa på att den kommer ligga kvar efter helgen och i minst 4 veckor till efter det?
Envisa rykten gjorde gällande att motorn är en 'halv' bilmotor, ochUndrar vilken bil den kommer ifrån?
Vill man ha körglädje så ska man nog inte titta på NC750XD. Jag tror att en Jazz framstår som sprudlande yster jämfört med en sån.Jo där finns varvvillighet och körglädje i massor! ?
Honda Jazz heter väl Fitt på andra marknader än den skandinaviska. Skulle passa bra på hojen ?!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|