El Presidente
2 Stripes Mc
Satanigatan det måste ju vara ett OK pris!
Satanigatan det måste ju vara ett OK pris!
Förvånad över att en speciell medlem, som gillar 595or, inte köpt dem ännu.Satanigatan det måste ju vara ett OK pris!
Den är ju fan inte vacker, 595'an.
Ganska logiskt tycker jag.Man har hoppats på vettigare hojpriser flera år i rad p g a pandenmirer och nedåt pågående inflat om. Elpriser, hyror, räkningar, bränslekostnader och annat har gjort att folk måste sälja av till underpris och att vi därmer fåt uppleva sänkta priser på moppar och mc. Tyvärr märka inget av detta, folk har fortfarande så feta plånböcker att de kan sitta på sina plånböcker och moppar tills de får ut högsta möjliga pris.
Han har kanske tappat bort bildfilen har lägger in i alla inlägg?Har nått hänt @Old Badger ?
Han har ju inte varit inloggad sista månaden och de bra prissatta 595orna ligger kvar på Blocket.
Han kanske gjort slag i saken & skapat ett forum bara för de som åker sporthoj Skämt åsido, oaktat åsikter så hoppas vi väl att det bara är julstök o mycket att göra. Plus vinter = då finns annat att pyssla med. Snöskoter, skidor o dricka hempa i bastun
Kränkande.Har han skaffat sig en sporthoj?
Den hade jag satt i en glas monter, och behållit som den är !Synd att jag missade den här...
Classic Car Auctions | Car and Classic
The cheapest, safest way to buy and sell classics online. ✓ Best choice of classics & collectibles ✓ The only auction with escrow for sec...www.carandclassic.com
Bilderna från då det hände visade en typ Kawasaki arbetsfyrhjuing, den bansheen är fejk som fanSynd att jag missade den här...
Classic Car Auctions | Car and Classic
The cheapest, safest way to buy and sell classics online. ✓ Best choice of classics & collectibles ✓ The only auction with escrow for sec...www.carandclassic.com
Bilderna från då det hände visade en typ Kawasaki arbetsfyrhjuing, den bansheen är fejk som fan
Undrar också nu. Han skulle byta jobb men jag får inte tag på honom på tele heller. Börjar bli lite orolig att något hänt ?Har nått hänt @Old Badger ?
Han har ju inte varit inloggad sista månaden och de bra prissatta 595orna ligger kvar på Blocket.
Jag såg en diskussion på ett brittiskt forum där en person skrev att han hade servat den och andra motorcyklar, en Polaris Quad, 2st YZ 125 och Suzuki LT80 åt Ozzy under många år.Bilderna från då det hände visade en typ Kawasaki arbetsfyrhjuing, den bansheen är fejk som fan
Jag tror att många av de här laddar upp annonstext ur någon jävla excelfil eller något sådant.Varför är vissa handlare så jäkla slarviga? Det är svårt att ha respekt för någon som gör ett knackigt jobb. Se de här två annonserna från samma företag.
Oftast är det bilhandlare som skriver så här dålig annonser - bilhandlarna brukar vara värst - men här är det en mc-handlare som fumlar till det.
Utrustning:
* Guzzi - det är väl för f-n ingen "utrustning"?
* Sport - samma här, det är ingen "utrustning"
* ) - högerparentes, är det "utrustning"?
* Quikshift - lite felstavat, bara...
* 212 kg - är det "utrustning"?
* S - utrustning? Jo, jag vet att det finns ett utrustningspaket, men bokstaven "S" är för f-n ingen utrustning
* 100 - 100 är en siffra, ingen "utrustning".
...så jäkla kass! Har de ingen som är läs- och skrivkunnig på företaget?
View attachment 479411
Nästa annons, lika illa:
* Vikt 212 kg - nej, det är ingen "utrustning"
* 100 är fortfarande en siffra, ingen "utrustning"
* Street fighter - knappast någon "utrustning"
* Guzzi - är fortfarande ingen "utrustning"
* Sport - samma här, det är ingen "utrustning"
* ) - högerparentes, är det "utrustning"?
Har de ingen sort helst koll på vad de håller på med?
View attachment 479413
Hoppas verkligen han bara har fullt upp och inte hunnit vara inne här.Undrar också nu. Han skulle byta jobb men jag får inte tag på honom på tele heller. Börjar bli lite orolig att något hänt ?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|