Tammer
Gudomlig sporthojare
Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.Exakt, med den skillnaden att jag köper hojar, istället för att lipa om min ekonomi i fel tråd.
Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.Exakt, med den skillnaden att jag köper hojar, istället för att lipa om min ekonomi i fel tråd.
Det går väl utmärkt att gnälla om ekonomi även om man köper privatjet varannat år. Ekonomi är inte en begränsad mängd problem.Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.
Kan man köpa hojar i 10 000 kronorsklassen ska man förståss inte gnälla om ekonomin!Nej, kan man köpa hojar i 400.000kr-klassen kan man förstås inte gnälla om ekonomi. Men jag kan.
Japp så är det, du bör söka hjälp omgående innan demensen sätter in.Egentligen inte alls min stil men nånting i mig dras till den, kanske börjar jag bli gammal och senil.
View attachment 483608
Egentligen inte alls min stil men nånting i mig dras till den, kanske börjar jag bli gammal och senil.
Jag hade gärna testat en japansk glidare med en 2-liters v4 och en matchvikt på 200-220 kilo, med en sexig aluram och funktionell fjädring.Jag är väldigt kluven till såna där byggen, jag gillar choppers, jag gillar japanska motorcyklar, jag gillar oldschool japanchoppers/hashmoppar (tänk CB750 motor och cand/pearl/flake-lack med massa stripes)
Men när det kommer till japanchoppers med V-motor känns det bara som "vill ha Harley men har inte råd" choppers.
Dessutom ser dom flesta japan V motorerna fel ut, fel cylindervinklar osv.
Gillar finishen på styret - värt varenda krona......
men den här ser helt ok (samma wildstar), eller så är det mina ögon som har sett sina bästa dagarJag är väldigt kluven till såna där byggen, jag gillar choppers, jag gillar japanska motorcyklar, jag gillar oldschool japanchoppers/hashmoppar (tänk CB750 motor och cand/pearl/flake-lack med massa stripes)
Men när det kommer till japanchoppers med V-motor känns det bara som "vill ha Harley men har inte råd" choppers.
Dessutom ser dom flesta japan V motorerna fel ut, fel cylindervinklar osv.
men den här ser helt ok (samma wildstar), eller så är det mina ögon som har sett sina bästa dagar
Ja och vad motsvarande Harely kostar kan man fundera på apropå att begärt pris för den här är 60kJa, kan man bortse ifrån att det försöker se ut som en harley så är ju inte byggena fula, och motorn är säkert pålitlig och bra, och vassare än en Harley bensin-till-ljud-omvandlare
Han är ju inte så noga med priset i alla fall, sen han vill få, citat, "ingen skam bud"....Gillar finishen på styret - värt varenda krona......View attachment 483614
Är hjärnan kvar inuti kraniet också ? ?Hahah, vad är det för djävla dödskalle/fantomen hybrid?
Det är nog fel tänkt att annonsera ut den under Motorcyklar. Den kan ju bara intressera folk som är ute efter bisarra samlarobjekt.Fortfarande ingen Hondasamlare i tråden som har nappat på den här:
Det är väl tredje eller fjärde gången den är ute, så priset är nog inte hugget i sten
Bara en Fantomen-bild på tanken hade varit rätt kul. Så töntigt att det skulle vara ballt, liksom att man skiter i vad folk tycker. Men Dödskalle-hybriden förstör alltihop.Hahah, vad är det för djävla dödskalle/fantomen hybrid?
Även med en sådan sänkning på priset vet jag inte riktigt om jag vill synas på den... Fast man kanske kunde ha ett tankskydd som döljer den...?
View attachment 483642
Nja, jag skulle gärna ha den i garaget och använda den som solskenspendlare till jobbet. Men priset är tyvärr för högt för att rymmas i mitt plojkonto.Det är nog fel tänkt att annonsera ut den under Motorcyklar. Den kan ju bara intressera folk som är ute efter bisarra samlarobjekt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|