Dagens Blocket! (mc-relaterat)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Även med en sådan sänkning på priset vet jag inte riktigt om jag vill synas på den... Fast man kanske kunde ha ett tankskydd som döljer den...?

View attachment 483642

En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.
 

Felix83

Never trust a fart on a motorcycle
Gick med
18 Jan 2022
Ort
Örebro
Hoj
2017 Street Triple RS, 2006 CBF1000A
En kompis till mig, konstnär, som dabblade lite med airbrush, kallar det där "Tivolimotivlack"

Man ser vad det föreställer, det är bara lite skevt på alla punkter och håller i princip ingen konstnärlig kvalitet eller yrkeskunnande.
Klockren benämning, man fattar precis vad som avses!
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad tror SH-publiken om denna då? Kommer han höja priset efter 3 maj eller stannar det där det är nu eller sänker han till och med priset snart?

"Besiktning är inplanerad att ske 3maj och kommande service är också inbokad MEN önskar man göra en snabb affär så kan man köpa den i befintligt skick och enligt priset i annonsen. Efter besiktning & service kommer priset att höjas"

 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Vad tror SH-publiken om denna då? Kommer han höja priset efter 3 maj eller stannar det där det är nu eller sänker han till och med priset snart?

"Besiktning är inplanerad att ske 3maj och kommande service är också inbokad MEN önskar man göra en snabb affär så kan man köpa den i befintligt skick och enligt priset i annonsen. Efter besiktning & service kommer priset att höjas"

Iaf JAG skiter i om den stått varmt ett år av tjugo år, precis som jag skiter i om han köpt den på Johans MC 2021.

Varför tycker folk att det är viktigt att nämna att deras grejer vinterförvarats varmt i deras ägo när säljobjekten är 20-40 år gamla?
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Iaf JAG skiter i om den stått varmt ett år av tjugo år, precis som jag skiter i om han köpt den på Johans MC 2021.

Varför tycker folk att det är viktigt att nämna att deras grejer vinterförvarats varmt i deras ägo när säljobjekten är 20-40 år gamla?
Kanske för att vi ska inbilla oss att Kung Bore inte gillar hojar.
" Aldrig körd i regn " är en annan viktig sak att ta upp.
 
  • Gilla
Reaktioner: TCE

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Någon som noterar att skallformen är Homer Simpsons...?
Jag kom att tänka på "Ådi" i katten Gustaf/Garfield.

Det där med windstopperkalsipper utanpå långfillingarna är en bra grej vid körning under den kallare delen av året. Särskilt om man bara har ett par. Fantomen var tidigt ute med denna lösning.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

notrightrider

The truth comes out as the fire burns low.
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Iaf JAG skiter i om den stått varmt ett år av tjugo år, precis som jag skiter i om han köpt den på Johans MC 2021.

Varför tycker folk att det är viktigt att nämna att deras grejer vinterförvarats varmt i deras ägo när säljobjekten är 20-40 år gamla?


Ockzid. Man vill ju inte ha ockzid på hojen. Ockzå.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top